Metro Accelerator pentru Retail - un program de sustinere al start-up-urilor

Publicat pe 18 Noiembrie 2016 in Stiri si noutati

Retailerul Metro Group anunta lansarea programului „Metro Accelerator pentru Retail" prin care sustine start-up-urile prin generarea de solutii digitale utile comerciantilor independenti.

Planul este impartit pe o perioada de trei luni, ocazie cu care mai multi experti se vor inscrie cu proiecte de start-up la Berlin, reprezentand dezvoltarea modelului lor de afaceri. Startul se ia de acum si campania se termina pe 12 martie 2017, urmand ca cei intersati sa se inscrie pe www.metroaccelerator.com prin completarea unui chestionar (in limba engleza).

Campaniile vor fi analizate de un juriu format din investitori si mentori, urmand sa fie selectate cele mai promitatoare 10 idei prin interviuri.

Reprezentantii Metro Group au declarat via MagazinulProgresiv.ro: „Cautam initiative de tip start-up, care sa dezvolte servicii si produse tehnologice, pentru accelerarea proceselor de afaceri din sectorul retail sau care pot facilita relatiile cu clientii si ii pot transfera in era digitala. Aplicatiile digitale sunt create pentru ca, in viitor, clientii profesionisti Metro sa aiba si mai mult succes. Gama de utilizatori ai solutiilor digitale se va putea extinde de la chioscuri, bacanii locale, ateliere sau servicii de livrare, pana la lanturi de retail in franciza si hypermarket-uri”.

Implementarea programului se face pe 12 iunie 2017, la Berlin, iar dupa trei luni de lucru, echipele formate prezinta campaniile investitorilor in cadrul Demo Day, in septembrie 2017.


Mai multe despre

Hypermarketuri, Metro, Retail, Campanii

Recomanda

Comentarii: Metro Accelerator pentru Retail - un program de sustinere al start-up-urilor