Lectură de un minut

12 Mar 2015 - Știri și Noutăți

Ce hipermarketuri viziteaza cel mai des romanii si ce bugete aloca

Abonează-te pe  

Un studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta arata ca doi din trei romani prefera sa realizeze cumparaturile impreuna cu o alta persoana, in timp ce unul din trei romani alege sa mearga singur. Acest studiu a fost realizat in luna februarie 2015.

47% dintre romani au facut ultima data cumparaturi in urma cu 2-3 zile, atunci cand ne referim la produse alimentare, bauturi, produse de ingrijire personala, produse de uz casnic, tigari sau cafea. Un procent de 28% sustine insa ca au cumparat astfel de produse si mai recent (1 zi).
La ultima vizita efectuata in magazin, romanii au optat pentru fructe si/sau legume (75%), produse lactate (64%), produse de panificatie (61%), dulciuri si/sau deserturi (47%) si bauturi non-alcoolice (47%).

26% dintre romanii din mediul urban au alocat un buget cuprins intre 50-100 de lei ultimelor cumparaturi realizate, in timp ce 25% un buget cuprins intre 100-200 de lei. 18% dintre cumparatori au avut la dispozitie sume mai mici, situate intre 25-50 de lei, iar 11% sume mai ridicate, cuprinse intre 200-300 de lei. Doar 8% dintre oraseni au cheltuit la ultima vizita in magazin peste 300 de lei.

Referitor la hipermarketurile preferate de romani, Kaufland este in fruntea clasamentului celor mai des vizitate magazine din ultimele 12 luni (81%). Urmatoarele doua locuri sunt ocupate de Lidl si Auchan, cu 77% si, respectiv, 65%.

Intregul articol pe Wall-Street.ro

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ce hipermarketuri viziteaza cel mai des romanii si ce bugete aloca