Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome

Publicat pe 21 Mai 2019 in Stiri si noutati

Kingfisher, companie internationala de imbunatatire a locuintei, lanseaza noul brand international GoodHome, oferind o modalitate noua si mai simpla de imbunatatire a locuintei, atat pentru amatori, cat si pentru profesionisti, indiferent daca proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

Aceasta actiune marcheaza ultima etapa din procesul de transformare a companiei Kingfisher. In ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse si servicii si a investit in imbunatatirea experientelor digitale omnichannel. Prin intermediul GoodHome, aceste inovatii devin acum vizibile clientilor pentru prima data.

Noul brand isi propune sa revolutioneze piata de imbunatatire a locuintei prin oferirea de produse si solutii unice axate in primul rand pe design, calitate superioara si preturi accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experienta clientilor, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare si reamenajare a locuintei.
Brandul GoodHome va raspunde provocarilor cu care se confrunta in mod frecvent clientii prin:
  • Solutii noi. Designerii nostri vor folosi cunostintele acumulate de la clienti pentru a crea produse noi si inovative care vor face imbunatatirea locuintei mai usoara si mai simpla.
  • Preturi accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scara si folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la preturi mici, venind in ajutorul celor care isi doresc cele mai bune solutii la preturi accesibile.
  • Informatii specializate. In magazine, clientii vor gasi experti care le vor veni in ajutor cu informatii necesare in procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-si pregati angajatii sa devina experti.
  • Simplitate. Scopul GoodHome este sa simplifice activitatea de imbunatatire a locuintei pentru clienti, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, pana la crearea unor produse care sunt usor de folosit si de instalat. Exemplele includ o baterie care se monteaza dintr-o singura miscare, dar si mobilier de baie modular care se potriveste oricarui spatiu.
  • Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu aceasta valoare in minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apa, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni in sprijinul comunitatii, ne vom folosi timpul, cunostintele si resursele pentru a face accesibila activitatea de imbunatatire a locuintei celor in nevoie.
Veronique Laury, CEO Kingfisher, a declarat: „Casele sunt importante pentru oameni. Vor sa le faca mai bune si sa se simta mandri de ele. Dar, adesea, imbunatatirea locuintei poate fi complicata si stresanta, un adevarat cosmar. De aceea, vrem sa transformam complet aceasta activitate, iar imbunatatirea locuintei sa se desfasoare intr-un mod cu totul nou. Am identificat aceasta oportunitate acum trei ani si am regandit fiecare proces al modului nostru de operare. Am inceput sa punem bazele si sa cream conditiile pentru o experienta noua si inovatoare pentru clienti. GoodHome este urmatoarea etapa incitanta din acest proces de transformare. Momentul in care transformarea devine concreta pentru clienti.GoodHome este noua noastra propunere de imbunatatire a locuintei pentru clienti, la nivel international, care se bazeaza pe intelegerea profunda a clientilor nostri. Reprezinta toate schimbarile pe care le-am facut – solutii simple, sustenabile, unice si inovatoare, rezistente in timp si accesibile. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca imbunatatirea locuintei sa fie accesibila tuturor: o noua oferta de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training si noua noastra fundatie caritabila”.
Din luna mai 2019, produsele si serviciile GoodHome vor fi disponibile online si in magazinele B&Q, Castorama si Brico Depot din Marea Britanie, Franta, Polonia si Romania.

Mai multe despre

Brico Depot, Kingfisher, Goodhome

Recomanda

Comentarii: Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome