Kaufland Romania isi reinnoieste sloganul si lanseaza o noua campanie de brand

Publicat pe 18 Aprilie 2018 in Stiri si noutati

Incepand cu acest sezon, retailerul Kaufland va avea un nou slogan, lansat la nivelul intregului grup, in toate cele sapte tari in care compania este prezenta.

Kaufland Romania introduce noul slogan prin lansarea campaniei de brand Orice s-ar intampla, esti pregatit.

Special pentru clienti, Kaufland a pregatit Calendarul evenimentelor pentru saptamani bune, astfel ca, pe tot parcursul anului, acestia sunt invitati sa se bucure de experiente noi si in afara magazinului, participand la evenimentele sustinute de Kaufland Romania, precum:

  • The Color Run (Bucuresti, Oradea)
  • semimaraton alaturi de echipa HOSPICE Casa Sperantei
  • Cu bicicleta la mare (Bucuresti-Constanta)
  • Party la Pop-Up Restaurant by Kaufland
  • Street Food Festival (Oradea, Timisoara, Brasov, Sibiu, Arad, Baia Mare, Cluj-Napoca)
  • Comicon (Bucuresti)
  • ShortsUP (Bucuresti)
  • festivaluri muzicale precum Untold (Cluj-Napoca)
  • Neversea (Constanta)
  • Artmania (Sibiu) etc

Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania a declarat: „Promisiunea noului Kaufland este o preocupare permanenta ca vei gasi totul pentru ca fiecare zi a saptamanii sa devina mai buna, astfel incat sa fii pregatit sa treci mai usor peste micile griji de zi cu zi. Iar in final, saptamana buna dupa saptamana buna inseamna o viata buna.Viziunea noastra de a atinge acest scop este de a fi alaturi de clienti cu solutii mereu la indemana pentru un spectru tot mai larg de nevoi, tot mai variate si complexe. Vorbim inclusiv de nevoi noi, de exemplu cum este cea de a avea un comportament eco – pentru care asiguram facilitati precum automate de reciclare a ambalajelor - sau de nevoia de a ne bucura de mai multe spatii verzi – pentru care am construit proiectul Gradinescu.In esenta, sloganul care ne va insoti comunicarea de acum reaminteste prioritatea noastra de a pune multumirea clientului in centrul a tot ceea ce facem”.

Schimbarea sloganului este o etapa ce face parte din procesul de reinnoire demarat anul trecut, prin care compania a devenit Noul Kaufland si a imbratisat o noua identitate vizuala, noi layout-uri in magazine si a dat startul unui amplu proces de modernizare a magazinelor, inaugurand concepte unice in piata, precum Open Mall sau amplasarea gradinilor urbane comunitare pe acoperisurile si in parcarile magazinelor.


Mai multe despre

Kaufland romania, Saptamana-i buna

Recomanda

Comentarii: Kaufland Romania isi reinnoieste sloganul si lanseaza o noua campanie de brand