Flanco a inregistrat cresteri semnificative. Cifra de afaceri a ajuns la 480 de milioane de lei.

Flanco a inregistrat cresteri semnificative. Cifra de afaceri a ajuns la 480 de milioane de lei.

Publicat pe 13 Octombrie 2014 in Stiri si noutati

Retailerul Flanco a avut vanzari cu 10% mai mari anul acesta comparativ cu aceeasi perioada din 2013, ajungand la o cifra de afaceri de 480 de milioane de lei. In 2014, tehnologia (segmentul telecom si televizoarele cu diagonala mare) si produsele de necesitate (electrocasnicele mari si mici) au fost categoriile care a adus cresteri semnificative companiei, anunta retailerul.

„Miza noastra in 2014 a fost aceea de a asigura un volum mai mare de vanzari in conditii sanatoase, de profitabilitate si de eficienta operationala,” a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco. ”Pe o piata sensibila la pret, promotiile si discounturile pot contribui pe termen scurt la o crestere a cotei de piata, dar conduc la un comportament de consum care pe termen lung afecteaza dezvoltarea sanatoasa a business-ului.”

Datele de piata indica o revenire a increderii in consum (inregistrata deja in trimestrele anterioare), pe fondul unei mai bune predictibilitati la nivelul locurilor de munca si al stabilitatii cursului de schimb valutar, dar si al adaptarii populatiei la situatia economica din ultimii ani, noteaza compania.
De altfel, revenirea treptata a creditului de consum se numara printre factorii care sustin cresterea pietei, compania inregistrand in primele noua luni ale anului un avans de 25% al vanzarilor in rate, comparativ cu 2013.

Segmentul telecom, electrocasnicele mari si televizoarele au avut cele mai mari cresteri

Principalele motoare de crestere ale retelei de magazine Flanco au fost segmentul telecom, cu un plus de 80%, comparativ cu anul trecut, electrocasnicele mari - cu o performanta mult peste piata pe categoriile masini de spalat vase, masini de spalat rufe cu o capacitate mare (incepand de la 7-8 kg), combine frigorifice de inox, produse incorporabile - si produsele electronice - pe segmentul televizoare cu diagonala mare, peste 40”, unde compania a inregistrat un avans de peste 35%.

Flanco a crescut mai ales pe segmentele premium de produse, la categoriile de mai sus adaugandu-se si notebook-urile cu sistem de operare integrat, All in One-urile, tabletele cu diagonala mai mare de 9.7”, frigidere no frost cu clasa energetica A++, televizoare 4k, OLED si cele cu ecran curbat.

Primele noua luni ale anului au fost influentate si de fluctuatiile conjuncturale ale pietei, pe diferite segmente de produs. Astfel, Campionatul mondial de fotbal a impulsionat vanzarile de televizoare, sezonul ploios de vara a avut un impact negativ asupra vanzarilor de aparate de aer conditionat, in vreme ce noile reglementari europene referitoare la limitarea puterii aspiratoarelor au determinat un varf de vanzari pe aceasta categorie, in luna septembrie.

Si pe Flanco.ro vanzarile au avut un trend pozitiv, contribuind la rezultatele inregistrate. In primele 9 luni din 2014, traficul s-a dublat, iar vanzarile au crescut cu 90% fata de 2013. Aceste rezultate au fost obtinute pe de o parte ca urmare a cresterii performantelor tehnice ale site-ului, pe de alta parte sunt rezultatul unui amplu proces de imbunatatire a experientei de cumparare a clientului pe www.flanco.ro. Traficul de pe dispozitivele mobile a crescut cu peste 200%, fapt ce a determinat si optimizarea site-ului www.flanco.ro, pentru o accesare rapida si facila de pe orice terminal mobil.

„Pentru ultimul trimestru din 2014, estimam o accelerare a cresterii vanzarilor, influentata atat de sezonalitatea pietei (sarbatorile de iarna), cat si de evenimentele traditionale cu care Flanco si-a obisnuit clientii (Campania Aniversara Flanco). Mai mult, suntem pregatiti sa depasim performanta anului trecut, de Black Friday, campanie ce va avea loc in perioada 21-23 noiembrie”, a mai declarat Dragos Sirbu.


Mai multe despre

Televizoare, Flanco, Magazine Flanco, Telecom, Electronice si electrocasnice, Retaileri it

Recomanda

Comentarii: Flanco a inregistrat cresteri semnificative. Cifra de afaceri a ajuns la 480 de milioane de lei.

Cataloage si oferte