In medie, un cos de cumparaturi a fost de aproximativ 315 lei, noteaza Wall-Street.ro.
Cea mai importanta evolutie a inregistrat-o aplicatia Fashion Days - unul dintre principalii factori de crestere in 2018. (60% dintre comenzi au fost plasate asa).
„Succesul aplicatiei Fashion Days nu este unul intamplator, ne-am dat seama inca de acum cativa ani ca aceasta platforma este directia pe care trebuie sa ne consolidam eforturile. Mai mult de 60% dintre romani detin si acceseaza Internetul de pe un smartphone, astfel ca e absolut normal sa isi doreasca sa ajunga cat mai rapid si mai simplu la produsele Fashion Days. Ceea ce le-am si oferit, prin dezvoltarea unei aplicatii usor de folosit, cu functionalitati constant imbunatatite, care contribuie la calitatea experientei de shopping. Si, iata, pentru prima data, numarul de comenzi din aplicatia pentru mobil este mult peste cel generat de catre desktop”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Incaltamintea si accesoriile sport se afla pe primul loc in topul celor mai comandate produse, atat in cazul femeilor cat si al barbatilor - topul celor mai achizitionate produse:
- pantofi sport Puma – 1.959 de perechi
- cizme de iarna Trespass – 1.821 de perechi
- tenisi Converse – 1.215 de perechi
Cei mai utilizati termeni de cautare au fost „ceas”, „Adidas”, „tenisi”, „incaltaminte Guess” si „jeans”. Bucuresti si Ilfov raman zonele cu cele mai multe comenzi plasate. Astfel, clientii din Capitala au efectuat 42% din totalul comenzilor.