Bonami si ACSIS: rezultate campanie pentru rechizite de scoala

Publicat pe 11 Octombrie 2019 in Evenimente

In urma campaniei #mamedenota10 desfasurata in luna august de Bonami, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, impreuna cu ACSIS, Asociatia pentru o Comunitate Solidara si Interventie Sociala s-au strans suma de 3425 lei, din care au fost achizitionate rechizite scolare pentru toti cei 25 de copii integrati in programul de consiliere si sprijin al organizatiei nonguvernamentale.

Astfel, clientii Bonami au putut alege sa achizitioneze online obiecte virtuale, cu valori diferite: ascutitoare, penare, ghiozdane, ce reprezentau donatii. Bonami si ACSIS si-au dorit si sa atraga atentia asupra abandonului scolar, acesta fiind al treilea cel mai mare din Europa, potrivit Eurostat. Rechizitele au fost oferite in cadrul unei intalniri organizate la scoala unde invata majoritatea copiilor integrati in programele ACSIS. Atat cei mici, cat si parintii au apreciat darurile:

Georgiana Neuman, Director Executiv ACSIS a declarat: “Am sperat inca de la inceputul campaniei sa reusim sa obtinem fondurile necesare pentru a oferi rechizite tuturor copiilor. Ne bucuram tare mult ca, impreuna cu Bonami, am reusit.
Manuela Lica-Ionescu, Marketing Manager Bonami pentru Romania, a detaliat: “Am fost surprinsi pozitiv de receptivitatea si entuziasmul lor, am avut comenzi pentru toate produsele virtuale oferite in cadrul campaniei, ceea ce demonstreaza ca, indiferent de posibilitati, fiecare a dorit sa contribuie. Avand in vedere succesul acestei campanii ne-am dori sa organizam si pe viitor astfel de actiuni.”

Mai multe despre

Rechizite, Bonami, Acsis

Recomanda

Comentarii: Bonami si ACSIS: rezultate campanie pentru rechizite de scoala