Lectură de 3 minute

28 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Vânzări crescute pentru retailerul Lego: cifrele înregistrate pentru primele 6 luni

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Grupul LEGO a anunțat rezultatele financiare și operaționale pentru primele 6 luni ale anului, până la 30 iunie 2022. Veniturile au înregistrat o creștere de 17% față de aceeași perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 27.0 miliarde de DKK. Cifrele de vânzări au crescut cu 13%, un ritm superior mediei din industria jucăriilor, contribuind astfel la creșterea cotei de piață la nivel global.

Sursa foto: unsplash.com

În ciuda incertitudinilor globale, am continuat să atingem cifre de vânzări mai mari și o creștere de două cifre determinată de cererea pentru portofoliul nostru puternic și de calitatea execuției realizate de echipa noastră uimitoare. Am sărbătorit cea de-a 90-a aniversare în întreaga lume și suntem recunoscători că, după aproape un secol, LEGO rămâne relevant.

Niels B. Christiansen, CEO-ul Grupului Lego

Creșterea puternică a veniturilor și fluxul de numerar disponibil au permis Grupului LEGO să accelereze semnificativ inițiativele strategice și să compenseze inflația costurilor materiilor prime, energiei și transportului, menținând în același timp profitul operațional stabil la 7.9 miliarde DKK.

Retail jobs

În prima jumătate a anului 2022, Grupul LEGO s-a concentrat pe extinderea capacității de producție și pe construirea unor niveluri mai sănătoase de stoc, crescând productivitatea după o perioadă extinsă cu o rată de creștere excepțională care a atins limitele capacității de producție în 2021. Datorită acestor investiții accelerate, fluxul de numerar disponibil a fost de 3.8 miliarde DKK, comparativ cu 5.8 miliarde DKK în aceeași perioadă a anului trecut. Profitul net a rămas semificativ la 6.2 miliarde DKK, egal cu rezultatul extraordinar din aceeași perioadă a anului trecut.

În primele șase luni ale anului 2022, cifrele de vânzări au crescut în toate segmentele de piață, cu performanțe deosebit de puternice pe continentele americane, în Europa de Vest și Asia-Pacific. Creșterea a fost determinată de cererea continuă pentru portofoliul extins și diversificat al companiei.

În aprilie, grupul LEGO a anunțat un parteneriat pe termen lung cu Epic Games, prin care cele două companii își vor uni forțele pentru a crea experiențe digitale distractive și sigure pentru copii în metavers, inspirate de posibilitățile nelimitate ale cărămizii LEGO.

Compania și-a extins rețeaua globală de magazine în primele șase luni, deschizând 66 de noi magazine LEGO, dintre care 46 în China. Acest lucru duce numărul de magazine la nivel global la 833. Compania a consolidat, de asemenea, capabilitățile de comerț electronic pe platformele sale online și pe cele ale partenerilor săi.

Citeste si:
Penny deschide încă două magazine și ajunge la 317 unități în România
Penny deschide încă două magazine și ajunge la 317 unități în România

În iunie, Grupul LEGO a deschis oficial un hub digital la Copenhaga, în contextul în care a mărit echipa digitală globală cu aproape 40% în primele șase luni ale anului 2022. Pe o perioadă de trei ani, se angajează să tripleze dimensiunea la 1.800 de colegi la nivel global, consolidând în același timp comerțul electronic, modernizarea infrastructurii digitale și impulsionarea unei transformări digitale la nivelul întregii întreprinderi.

Grupul LEGO a făcut progrese în obiectivul său de a-și realiza ambalajele din materiale din surse sustenabile până la sfârșitul anului 2025. În a doua jumătate a anului 2022, acesta va începe să lanseze ambalaje pe bază de hârtie în cutiile LEGO comercializate în Europa.

În iunie, compania a anunțat că intenționează să-și deschidă cea de-a doua fabrică neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în Virginia, Statele Unite, după fabrica anunțată în Vietnam la sfârșitul anului trecut. Cerințele energetice ale ambelor amplasamente vor fi corelate cu energia obținută din surse regenerabile la fața locului.
Impact pentru copii și familii

Fundația LEGO, care primește 25% din dividendele Grupului LEGO, a promis donații de peste 1 miliard DKK în prima jumătate a anului 2022 pentru a sprijini familiile nevoiașe și pentru a facilita dezvoltarea copiilor. Unele dintre programele finanțate au inclus o competiție globală menită să ofere copiilor cel mai bun start în viață, sprijin pentru copiii neurodivergenți și sprijin pentru copiii și familiile afectate de războiul din Ucraina.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzări crescute pentru retailerul Lego: cifrele înregistrate pentru primele 6 luni