Lectură de 3 minute

07 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Veranda Mall extinde portofoliul de magazine cu peste 15 branduri noi, după o investiție de 600.000 euro și creează 60 de locuri de muncă noi

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Veranda Mall încheie anul 2021 cu peste 15 branduri noi în portofoliul de magazine, după investiții totale de peste 600.000 euro, care au generat  peste 60 de noi locuri de muncă. Nouă dintre magazine și-au deschis deja ușile în cursul acestui an, iar alte opt branduri urmează să deschidă noile locații în 2022. 

Strategia mallului de diversificare a mixului de chiriași se axează pe segmentele sport, health & beauty, entertainment și fashion.

„Veranda este un mall de proximitate care încearcă să răspundă nevoilor comunităţii din care face parte. De aceea, prin mixul de chiriaşi pe care îl avem încercăm să satisfacem o mare plajă a acestor nevoi: de la partea de divertisment până la servicii poştale sau administrative, restaurante, magazine de fashion sau hypermarket”, a declarat Maria Crăciun, center manager Veranda Mall.

În segmentul fashion s-au alăturat branduri precum Jona care oferă haine și accesorii elegante masculine și Boutique17 cu articole dedicate publicului feminin. Din segmentul lifestyle, lanțul asiatic Mumuso oferă o gamă variată de produse cu design de inspirație coreeană pentru tineri, de la haine la textile, electronice sau cosmetice.

Retail jobs

Optica București intră în portofoliu pe zona de sănătate, oferind clienților consultații și produse specifice precum rame, ochelari de vedere dar și fashion. Iar Flori Bestiale by Sere Flori Mihăiești a deschis o locație.

Ana Dance a deschis o sală ce oferă cursuri de dans, balet, gimnastică și chiar streetdance. În luna decembrie a acestui an se va deschide și zona de playground Astro Kids cu jocuri archades, spațiu de joacă și de petreceri.

Noi restaurante în Veranda Mall

Zona de food vine cu noi opțiuni și specialități pentru întreaga familie - restaurantele Puii Mei cu preparate americane și asiatice, Pasteria dei Signori cu mâncare italienească, iar la exterior se va deschide Juicy Burger. În plan este și SB Bere, berăria artizanală din Sibiu care își deschide a doua locație din țară în Veranda Mall.

„Am încercat mereu să fim alături de micii antreprenori şi să îi sprijinim în dezvoltarea afacerilor. Nu odată am fost prima locaţie pe care unii dintre antreprenori au ales-o pentru începutul afacerii lor sau pentru expansiune, de exemplu: Puii Mei, Pasteria dei Signori, Berăria SB care urmează să se deschidă”, a continuat Maria Crăciun.

Citeste si:
Penny a extins parteneriatul cu Glovo în peste 150 de magazine
Penny a extins parteneriatul cu Glovo în peste 150 de magazine

Leonidas, marca internațională de ciocolaterie, a deschis deja locația și oferă praline și produse din ciocolată belgiană. La fel și lanțul de cofetării Zoomserie, care crește cu noua locație din Veranda Mall, unde se găsesc produse de cofetărie, patiserie dar și cafea.

Dr. Max deschide prima hiper-farmacie din București

Planurile de extindere Veranda Mall pentru anul 2022 includ și deschiderea primei farmacii Hyper Dr Max din București, programată pentru luna martie, noi magazine din zona fashion, dar și o spălătorie auto care va diversifica portofoliul de servicii regăsite în centrul comercial.

Deschis în 2016, Veranda Mall este un centru comercial de proximitate din București, în cartierul Obor. Cu o suprafață închiriabilă de 30.000 m², pune la dispoziția consumatorilor zeci de branduri de fashion și accesorii, beauty, electronice, home and deco și nu numai.

În prezent, centrul comercial are un grad de ocupare de 98%, iar obiectivul stabilit pentru anul 2022 este de a atinge 100%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Veranda Mall extinde portofoliul de magazine cu peste 15 branduri noi, după o investiție de 600.000 euro și creează 60 de locuri de muncă noi