Supermarketurile și magazinele de proximitate SuperSol pe care Carrefour le-a achiziţionat sunt amplasate în principal în Andaluzia şi regiunea Madrid. În 2019 au avut vânzări nete de aproximativ 450 de milioane de euro, scrie foodbev.com.
În urma preluării, magazinele vor fi rebranduite sub mărcile Carrefour Express și Market, dar și pe formatul de discount Supeco. Carrefour își va diversifica astfel rețeaua de magazine și va accelera planurile de extindere în zona de eCommerce. Potrivit Carrefour, magazinele vor deveni astfel și puncte de ridicare a comenzilor, mai ales că 90% dintre locațiile Supersol pe care le va prelua Carrefour sunt în orașe mari, precum Madrid, Malaga, Cadiz și Sevilla.
Achiziția supermarketurilor SuperSol face parte din mișcarea strategică a retailerului de se extinde la nivel internațional; recent, Carrefour a achiziționat de la grupul Dairy Farm 224 de magazine proximitate în Taiwan într-o tranzacție de 97 milioane de euro. Retailerul francez a mai achiziționat și distribuitorul de cutii pentru fructe și legume Potager City, dar și Dejbox, un serviciu de livrare a prânzului, ambele businessuri din Franța.
Tranzacția este supusă regulilor concurenței și ar urma să fie încheiată la începutul anului 2021.