Lectură de 3 minute

12 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în Timișoara

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul german Tedi, care vinde și produse la un euro, va ajunge la trei magazine în România, după inaugurarea spațiului din Timișoara, pe 12 mai, și pregătește deschiderea unei noi unități în oraș până la finalul acestui an calendaristic, au transmis reprezentanții companiei pentru Retail.ro.

Compania susține că nu a stabilit câte magazine va deschide anul acesta în România, iar strategia de extindere se adaptează pieței locale și dezvoltării țării. Tedi vizează atât extinderea în urban, cât și în rural, urmărind zonele cu circa 50.000 de locuitori.

Tedi a deschis al doilea magazin din România, în luna aprilie, în Pașcani, după inaugurarea din Baia Mare, din luna martie.

În prezent, TEDi caută spații comerciale pe care să le închirieze și personal pe care să îl angajeze în unitățile comerciale pe care le va deschide.

Retailerul are pe rafturile magazinelor din România decorațiuni, produse de uz casnic, articole de papetărie sau articole Do-It-Yourself. În categoria de produse mai intră articolele de drogherie și cosmetică, artizanat și bricolaj, produse pentru animale, accesorii pentru cadouri și petreceri, jucării, produse pentru timp liber și outdoor, pentru casă și decorațiuni, rechizite și birotică.

Tedi caută locații pentru sucursale

Tedi este prezent și în zonele rurale, nu numai în orașele mari, potrivit informațiilor de pe site-ul companiei. Retailerul este în căutare de locații pentru sucursalele noi, iar acestea trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Obiectiv: Imobil existent sau proiectare de construcție nouă pentru închiriere
  • Locație: Zonă pietonală, locație A în centrul orașului sau B foarte bună, cartier din oraș cu trafic ridicat, aglomerare de magazine specializate, locații solitare sau centru comercial
  • Mediu comercial: Magazine de produse alimentare în regim de discount, hipermarketuri, lanțuri de produse textile și de încălțăminte, drogherii și alți comercianți cu amănuntul cu număr mare de clienți
  • Zonă deservită: Mai mult de 20.000 de locuitori în centru (excepție: locații turistice), mai mult de 30.000 locuitori în zona deservită
  • Suprafață: Cel puțin 650 de metri pătrați suprafață de vânzare la parter plus aproximativ 50 de metri pătrați de spațiu alăturat, în zone pietonale sau în locații de top, cu număr mare de clienți, poate fi situată și la subsol sau la etajele superioare începând de la 600 de metri pătrați
  • Vânzare în exterior: Valoarea dorită este de 15 metri pătrați în fața obiectivului
  • Fațadă: Front de cel puțin 6 metri lungime cu vitrină

Tedi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, Germania, în anul 2004, care vinde și produse la 1 euro. În prezent, compania are peste 2.550 de sucursale în toată Europa și aproximativ 24.000 de angajați în 10 țări (Austria, Croația, Cehia, Spania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Marea Britanie și Germania). Cea mai recentă piață unde a intrat este cea din Republica Cehă, în 2020. În 2014 a început modernizarea treptată a sucursalelor sale și a ajuns la peste 2.550 de unități remodelate.

Sursa foto: Tedi

Citeste si:
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în Timișoara