Lectură de 6 minute

30 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Signify la Euroshop Trade Fair: care au fost principalele produse prezentate

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Signify, companie în domeniul iluminatului, a fost prezentă la EuroShop Trade Fair, unul dintre cele mai mari târguri de retail din lume. ”Atracțiile principale ale standului nostru au inclus corpurile de iluminat realizate prin imprimare 3D, sistemul de navigare în spații interioare care utilizează semnale transmise de corpurile de iluminat pentru a identifica locația și orientarea în interiorul magazinului (Indoor Positioning), și, desigur, un corp de iluminat recent lansat care revoluționează iluminarea pe coridoarele magazinului”, a declarat Zoltan Benedek, Lighting Application Specialist, South District EE. 

Sursa foto: Signify

EuroShop Trade Fair este cel mai mare târg de retail din lume. Cum a fost experiența ta la acest târg și ce a însemnat pentru Signify participarea la acest eveniment de prestigiu în domeniul retailului?

Z. Benedek: Pentru mine, participarea la Euroshop 2023 a fost o experiență cu adevărat memorabilă. În calitate de reprezentant pentru zona Europa Centrala si de Est la standul companiei, am avut ocazia să interacționez cu vizitatori din întreaga lume, discutând despre cele mai noi soluții de iluminat, necesitățile iluminatului de calitate în magazine, precum și despre sustenabilitate și eficientizarea consumului de energie. Signify are o prezență constantă la acest eveniment, deoarece este ocazia perfectă pentru a-și expune inovațiile și soluțiile avansate de iluminat, care susțin angajamentul nostru pentru un viitor sustenabil și eficient din punct de vedere energetic, consolidându-ne, astfel, prezența în segmentul retail. Reprezentanții Signify au reușit să stabilească conexiuni valoroase cu profesioniști din industrie, facilitând astfel parteneriate viitoare și oportunități de afaceri. În plus, prezența la EuroShop 2023 ne-a permis să înțelegem mai bine tendințele și cerințele pieței, contribuind la elaborarea unei strategii adaptate și orientate către nevoile clientului final.

Care sunt principalele produse și inovații pe care Signify România le-a prezentat la EuroShop Trade Fair și cum pot acestea să transforme industria de retail în viitorul apropiat?

Z. Benedek: Atracțiile principale ale standului nostru au inclus corpurile de iluminat realizate prin imprimare 3D, sistemul de navigare în spații interioare care utilizează semnale transmise de corpurile de iluminat pentru a identifica locația și orientarea în interiorul magazinului (Indoor Positioning), și, desigur, un corp de iluminat recent lansat care revoluționează iluminarea pe coridoarele magazinului, oferind un contrast puternic de lumină pe suprafața rafturilor. Toate inovațiile prezentate la târgul de retail susțin acest sector în tranziția către un viitor sustenabil și eficient energetic, prin intermediul iluminatului inteligent. Piesa centrală este noul și revoluționarul Philips StoreFlow pentru coridoarele magazinelor - primul corp de iluminat destinat domeniului retail, având o carcasă fabricată în proporție de peste 68% din materiale plastice biodegradabile și un sistem optic propriu care proiectează lumina exact acolo unde este necesar, în combinație cu LED-uri de înaltă eficiență energetică.

În cadrul EuroShop Trade Fair, ce tendințe și provocări în domeniul iluminatului și al tehnologiei au atras atenția și cum vedeți evoluția acestora în următorii ani?

Z. Benedek: La EuroShop 2023 am creat spațiul necesar pentru a prezenta toate aspectele inovatoare ale iluminatului. De la corpuri de iluminat și iluminarea circulară, până la lumina care oferă o experiență cu adevărat incredibilă în spații de depozitare, în interiorul magazinelor și în parcări, toate acestea pot schimba modul în care percepem cumpărăturile. Cred că principalele atracții au avut și un caracter subiectiv - dacă ne referim la consumatori, cu siguranță, aceștia au fost atrași de produsele și sistemele care ajută la reducerea timpului petrecut în magazin, precum sistemul Interact Retail. Acesta permite utilizatorilor de aplicații să găsească produsele cu mai mare ușurință și să efectueze plăți prin telefon bazate pe localizare. Peste 40% dintre cumpărători întâmpină dificultăți în găsirea produselor, iar tehnologia noastră de poziționare și cartografiere în interior oferă o precizie și o capacitate de reacție de neegalat pentru a răspunde acestei nevoi. Dacă ne raportăm la proprietarii de magazine, cu siguranță aceștia au fost atrași de produsele și sistemele care îmbunătățesc experiența de cumpărături, atrag mai mulți clienți în magazinele lor și ajută la reducerea costurilor și eficientizarea energetică.

Cum integrează Signify România conceptul de sustenabilitate în produsele și soluțiile sale prezentate la EuroShop și care sunt inițiativele companiei în acest sens?

Citeste si:
La nivel global, 40% dintre angajații care lucrează la distanță și-au îmbunătățit spațiul dedicat biroului de acasă. Tendința telemuncii va continua și în 2022
La nivel global, 40% dintre angajații care lucrează la distanță și-au îmbunătățit spațiul dedicat biroului de acasă. Tendința telemuncii va continua și în 2022

Z. Benedek: La Signify, ne propunem să folosim, până în 2024, cel puțin 55% deșeuri sau reziduuri bio-circulare pentru toate corpurile de iluminat printate 3D. Aceasta reduce utilizarea combustibililor fosili și ajută la conservarea resurselor prețioase. Reciclarea produselor care și-au încheiat ciclul de viață pentru fabricarea de noi corpuri de iluminat este unul dintre modurile prin care Signify contribuie la economia circulară. Cu prilejul prezenței la acest târg, Signify a demonstrat capacitatea de a imprima corpuri de iluminat 3D cu texturi complexe. Vedeta acestei categorii a fost corpul de iluminat A Touch of Archery (AToA), dezvoltat în colaborare strânsă cu Landini Associates pentru McDonald's, pentru a oferi lanțului de restaurante fast-food un aspect unic. Corpul de iluminat prezintă o textură specială, care nu ar fi putut fi realizată prin tehnici de fabricație tradiționale. Imprimarea 3D a permis obținerea rezultatului dorit, combinând sustenabilitatea cu maximizarea flexibilității în design.

Care sunt motivele pentru care soluțiile dumneavoastră de iluminat LED și sisteme inteligente sunt apreciate și cum contribuie aceste soluții la îmbunătățirea și eficientizarea iluminatului în depozite și magazine?

Z. Benedek: Soluțiile pe care le propunem sunt apreciate în mod constant de publicul larg și de profesioniștii în domeniu, deoarece sprijinim clienții și partenerii noștri în procesul de tranziție de la iluminatul convențional la LED și sisteme inteligente, oferind designul și calitatea necesare. Afacerile noastre locale se bazează pe colaborări cu parteneri și retaileri locali, prin care livrăm produsele noastre. Ne dedicăm îmbunătățirii depozitelor prin eficientizarea costurilor asociate cu iluminatul conectat și inteligent, precum și prin asigurarea siguranței la locul de muncă prin furnizarea unui iluminat adecvat. Acestea sunt principalele caracteristici pe care un proprietar de magazin le caută în materie de iluminat, iar noi ne asigurăm că oferim confortul necesar.

După participarea la EuroShop, care sunt următorii pași pe care Signify România îi va întreprinde pentru a consolida și a dezvolta prezența companiei în industria de retail, atât la nivel local, cât și internațional?

Z. Benedek: Retailerii caută sisteme avansate de gestionare a iluminatului pentru a reduce costurile operaționale, ținând cont de prețul ridicat al energiei electrice. La standul nostru de la EuroShop, am prezentat primul sistem hibrid de control al iluminatului, care permite retailerilor să combine orice corp de iluminat cu LED-uri controlabile prin cablu și wireless. Acest aspect le oferă retailerilor posibilitatea de a obține economii de energie de până la 40% cu ajutorul sistemului Interact, indiferent de infrastructura de iluminat existentă. Magazinele cu întrerupătoare simple de tip on/off vor putea trece la un sistem de iluminare reglabilă, mai ușor de utilizat ca niciodată.

Continuăm misiunea de a simplifica viața consumatorilor și a proprietarilor din domeniul retail princ crearea unor experiențe unice pentru clienți și amenajarea spațiilor deosebite pentru magazine; consolidarea conceptelor magazinelor și promovarea identității mărcii și utilizarea deșeurilor sau reziduurilor bio-circulare la scară largă pentru a crea corpuri de iluminat noi și inovatoare.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Signify la Euroshop Trade Fair: care au fost principalele produse prezentate