Lectură de 4 minute

03 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Povestea Caffè Vergnano, cel mai nou brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Caffè Vergnano, cel mai nou brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România, aniversează 140 de ani. În 2021, Caffè Vergnano a intrat într-un parteneriat strategic cu Coca-Cola HBC pentru distribuția exclusivă a Caffé Vergnano în teritoriile Coca-Cola HBC din afara Italiei. 



 

 

 

 

Sursa foto: Caffe Vergnano/ Coca Cola

Caffè Vergnano a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri totală de 92 de milioane de euro, aproape similară cu cea din 2019. Exporturile au însumat 22,4 milioane de euro, comerțul cu amănuntul 37,6 milioane de euro, sectorul HoReCa 29,4 milioane de euro și vânzările la tonomate - 2,6 milioane de euro.

În România, brandul Caffé Vergnano este prezent de începutul anului 2022 și este distribuit de către Coca-Cola HBC România, unul dintre liderii locali al industriei de băuturi. Caffè Vergnano este disponibilă în locații HoReCa partenere Coca-Cola HBC, iar țara noastră s-a numărat printre primele țări din Grup care distribuie în exclusivitate brandul.

Povestea Caffè Vergnano

Povestea Caffè Vergnano a început în 1882, cu o mică băcănie la care Domenico Vergnano visase dintotdeauna, unde pasiunea sa pentru cafea s-a ridicat la rang de cult și, mai ales, a devenit o afacere.

Intuiția este întotdeauna mai iute decât privirea, și cu siguranță așa a fost în 1930, când Enrico Vergnano, fiul lui Domenico, a decis să achiziționeze prima fermă producătoare de cafea din Kenya, un punct de cotitură pentru afacerea de familie.

În 1970, aproape o sută de ani mai târziu, Carlo și Francesco (nepoții lui Domenico), care, în copilărie, au avut parte de multe momente fericite în băcănie, au preluat frâiele companiei conducând Caffè Vergnano spre începutul unei noi ere.

În 1986, achiziția businessului Casa del Caffè din Torino a marcat consolidarea poziției companiei în industria HoReCa. Până în 1996, granițele Caffé Vergnano s-au extins pe piața externă printr-un proces de internaționalizare și dezvoltare, ce a permis mărcii să devină cunoscută în 90 de țări.

"Avem o vârstă, dar nu ne-am simțit niciodată atât de tineri. Avem o mulțime de idei, energie pozitivă, parteneri excelenți, dar, mai presus de toate, o mulțime de prieteni care își arată, zi de zi, dragostea pentru familia noastră și brandul nostru. Va fi un an de sărbătorit și de ținut minte, pentru că se vor întâmpla o mulțime de lucruri și toate vor fi inspirate de valorile în care am crezut în acești 140 de ani, de acele sentimente care ne umplu visele și le fac să devină realitate. Privim mereu spre viitor, pentru că ziua de mâine o construim împreună", Carolina Vergnano, CEO, Caffè Vergnano.

Citeste si:
tbi bank și-a extins prezența în peste 20.000 de locații ale comercianților parteneri, iar venitul operațional a crescut cu 32%
tbi bank și-a extins prezența în peste 20.000 de locații ale comercianților parteneri, iar venitul operațional a crescut cu 32%

În 2021, compania a intrat într-un parteneriat strategic cu Coca-Cola HBC pentru distribuția exclusivă a Caffé Vergnano în teritoriile Coca-Cola HBC din afara Italiei. Acordul reprezintă o oportunitate importantă de creștere internațională și de dezvoltare a exporturilor prin consolidarea prezenței companiei dincolo de granițele Italiei.

În ciuda provocărilor, anul 2021 s-a încheiat cu o cifră de afaceri totală de 92 de milioane de euro, aproape similară cu cea din 2019. Exporturile au însumat 22,4 milioane de euro, comerțul cu amănuntul 37,6 milioane de euro, sectorul HoReCa 29,4 milioane de euro și vânzările la tonomate - 2,6 milioane de euro.

Brandul Caffé Vergnano este prezent pe piața din România de la începutul anului 2022 și este distribuit de către Coca-Cola HBC România, liderul local al industriei de băuturi.

În România, Caffè Vergnano este disponibilă în locații HoReCa partenere Coca-Cola HBC, iar țara noastră s-a numărat printre primele țări din Grup care distribuie în exclusivitate brandul. Acesta este al doilea brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România.

Caffè Vergnano este una dintre dintre cei mai vechi prăjitorii de cafea din Italia. Înființată în 1882 și condusă în continuare de companie, aceasta menține de aproape 140 de ani ritualul espresso-ului italian autentic, aducând într-o ceașcă arome din întreaga lume.

Sortimentele Caffè Vergnano pot fi găsite în lanțurile de magazine, în cele mai bune baruri și în cele peste 179 de cafenele italiene Caffè Vergnano 1882 din întreaga lume.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții noștri, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Povestea Caffè Vergnano, cel mai nou brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România