Lectură de 3 minute

28 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Polonezii de la PayPo vin și în România cu amânarea plăților

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Compania poloneză PayPo, leader pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Polonia, anunță lansarea pe piața din România și dă startul integrării cu Modivo.ro. Obiectivul PayPo este de a oferi clienților magazinelor online o metodă alternativă de plată accesibilă. Această metodă le oferă un interval de 30 de zile în care pot face plata. Astfel, clienții primesc produsele și decid dacă își doresc să le păstreze, înainte de a le achita.

Sursa foto: PayPo

Prin intermediul metodei de plată PayPo, clienții magazinelor online care aleg această opțiune au posibilitatea de a amâna plata pentru produsele din comandă cu până la 30 de zile, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide, în confortul casei lor, după ce au primit cumpărăturile și au încercat produsele, dacă păstrează produsele și fac plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate.

Pentru magazinele online, integrarea cu PayPo oferă o modalitate de plată alternativă clienților, prin care își pot achita comenzile, generând o creștere a nivelului de loialitate a cumpărătorilor dar și a indicatorilor principali de performanță pentru business-urile din e-commerce.

Compania poloneză raportează creșteri de până la 30% a valoarii medii a comenzilor și o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coșului de cumpărături în magazinele online care oferă clienților lor metoda de plată PayPo.

9 din 10 clienți care cumpără folosind PayPo ca metodă de plată revin pentru o comandă următoare. Observăm creșteri ale vânzărilor în toate industriile care au implementat soluția noastră, în special în fashion și footwear.

Radosław Nawrocki, CEO PayPo

PayPo plănuiește extinderea în Europa Centrală și de Est odată cu lansarea în România

Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania fintech PayPo este leader de piață în Polonia, deținând o cotă de piață de peste 80%, modalitatea de plata PayPo fiind deja folosită de peste 25.000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienți.

PayPo plănuiește să investească 50 milioane de euro în următorii ani în extinderea pe piața din Europa Centrală și de Est, extindere ce va începe cu piața din România.

Citeste si:
Bershka lansează cabinele de probă virtuale pentru a reduce returnările și a stimula vânzările online
Bershka lansează cabinele de probă virtuale pentru a reduce returnările și a stimula vânzările online

“Am ales piața din România pentru poziția strategică și pentru creșterea accelerată a acesteia din ultimii ani. Piața de e-commerce din România a depășit anul trecut 6 miliarde de euro, ceea ce o face tot mai atrăgătoare pentru comercianții care doresc să se extindă în Europa Centrală și de Est”, declară Nawrocki.

PayPo se integrează cu MODIVO în România

Opțiunea de plată PayPo este deja disponibilă în magazinul online de fashion MODIVO.ro, magazin deținut de grupul polonez CCC. MODIVO este un retailer online multibrand de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, care se află în continuă creștere datorită sinergiei din cadrul grupului și se pregătește pentru lansarea în mediul offline printr-un magazin fizic în București.

Parteneriatul nostru cu PayPo pe piața din Polonia a început în anul 2021. În România clienții aleg preponderent să plătească ramburs (Cash-on-Delivery), deoarece doresc să vadă mai întâi comanda, iar acum au și o alternativă modernă prin care pot face acest lucru.

Agnieszka Urbańska, Head of Payments MODIVO SA

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Polonezii de la PayPo vin și în România cu amânarea plăților