Lectură de 4 minute

01 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Penny, Coca-Cola și GreenPoint dau startul unei noi campanii de reciclare. Cum puteți câștiga ECOBONUSURI

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Sub sloganul “Colectezi tu, câștigăm toți!”, Coca-Cola HBC România, PENNY România și GreenPoint Management lansează campania ECOBONUS care încurajează consumatorii să colecteze separat și să aducă PET-urile folosite la aparatele automate de colectare (RVM)  instalate în toate cele 18 magazine PENNY din București. Efortul lor va fi răsplătit prin ECOBONUSURI în valoare de 150 și 10 lei, iar contravaloarea tuturor ambalajelor Dorna colectate în magazine (1 sticlă Dorna = 50 de bani) va fi redirecționată de cei 3 parteneri Fundației Comunitare București pentru implementarea unui proiect de mediu în București. 

Sursa foto: Pixabay.com

Cu fiecare PET colectat, reducem deșeurile de ambalaje și le transformăm în resurse care, prin reciclare, dau viață unor noi ambalaje, având o amprentă de carbon mult redusă, precum sunt ambalajele apei noastre minerale Dorna.

Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România

Inițiativa a debutat în 2020, prin proiectul pilot ECOBON, iar în acest an își propune să determine și mai mulți oameni să deprindă comportamente responsabile care le pot aduce recompense: la minimum 10 PET-uri colectate, aparatele automate eliberează un tichet cu un cod unic prin intermediul căruia participanții sunt înscriși automat în tombolele săptămânale la care pot câștiga unul dintre cele 216 vouchere de cumpărături la PENNY în valoare de 150 de lei fiecare.

Pentru că fiecare alegere de consum responsabil merită răsplătită, la colectarea a 20 de sticle Dorna din 100% PET reciclat, consumatorii câștigă pe loc un voucher în valoare de 10 lei.

Oamenii au nevoie să știe concret de ce e important să recicleze și să aibă acces la resurse care să le permită să adopte pe termen lung acest comportament responsabil.

Claudia Ivan, Sustainability Manager, PENNY Romania

În plus, Coca-Cola HBC România, PENNY România și GreenPoint Management transformă ambalajele Dorna colectate în toate cele 18 magazine din București în ECOBONUS pentru o cauză de mediu a Fundației Comunitare București, anume OPEN, un proiect dezvoltat de Climatosfera. Proiectul își propune să redea comunității o suprafață verde de 2.400 metri pătrați din campusul studențesc Tei, cu mai multe funcționalități: Zona Parcului Urban - deschis tuturor oamenilor din cartier pentru activități recreative, având și un mic spațiu de joacă, și Zona Grădinii Urbane - spațiu educațional de agricultură urbană, unde oamenii învață cum să planteze culturi adecvate mediului urban, cum să reducă amprenta de carbon și cum să contribuie la economia circulară.

Citeste si:
Copiii, atrași de importanța mediului înconjurător: TOP cărți despre ecologie și sustenabilitate
Copiii, atrași de importanța mediului înconjurător: TOP cărți despre ecologie și sustenabilitate

Campania debutează pe 1 februarie și se desfășoară pe parcursul a 3 luni până pe data de 25 aprilie în toate magazinele Penny din București. Lista cu magazinele participante precum și condițiile de participare pot fi consultate în regulamentul campaniei disponibil pe site-ul www.penny.ro.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente. Unul dintre liderii industriei locale de băuturi, cu 3 fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România este un contributor important la dezvoltarea societății și economiei locale. Echipa Coca-Cola HBC România numără în medie, 1.455 de angajați.

GreenPoint Management este organizația care implementează răspunderea extinsă a producătorilor, certificată internațional pentru standardele de management ISO de către Lloyd’s of London. Compania preia obligațiile de mediu privind gestionarea ambalajelor pe piața națională în vederea atingerii țintelor de reciclare pentru producători și importatori din domenii precum FMCG, distribuție, producție, sau sănătate.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul retailerii din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 336 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Fundația Comunitară București este parte dintr-o mișcare globală, alături de alte 18 fundații comunitare din România și peste 2.000 în întreaga lume. În nouă ani, au construit fonduri și evenimente împreună cu companii și donatori individuali. A finanțat peste 500 de proiecte și burse din București și Ilfov. Suma pe care a investit-o în București, împreună cu partenerii și donatorii fundației, este de peste 2,1 milioane de euro (10,687 milioane de lei).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Penny, Coca-Cola și GreenPoint dau startul unei noi campanii de reciclare. Cum puteți câștiga ECOBONUSURI