Lectură de 3 minute

05 Oct 2022 - Știri și Noutăți

JYSK mai deschide patru magazine noi în provincie, până la finalul anului

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK are planificate, până la finalul anului, patru deschideri de magazine noi, după cele 19 inaugurate deja în acest an. Următoarea deschidere va avea loc pe data de 6 octombrie la Motru, după care vor urma cele de la Moreni și Cluj.

Sursa foto: Retail.ro

2022 a fost un an bun în general pentru JYSK, chiar dacă compania s-a confruntat cu situații și provocări noi, ridicate de factori globali care continuă să influențeze economia, susțin oficialii companiei.

„Vorbim aici de creșterea inflației și a costurilor, de provocările logistice și de izbucnirea războiului în Europa. A fost un an atipic, dar compania noastră este capabilă să se adapteze rapid. O realizare importantă a fost că am continuat expansiunea așa cum era planificată, iar în anul financiar trecut, pe care l-am încheiat la 31 august 2022, am inaugurat 19 magazine noi și am reamenajat alte 7 magazine”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria, pentru Retail.ro.

Până la finalul anului 2022, JYSK mai are planificate patru deschideri de magazine noi (lla Motru, Moreni și Cluj) și patru redeschideri, și anume reamenajarea a patru magazine existente, care vor fi modernizate la conceptul Store 3.0. Planul ompaniei este să deschidă 15 magazine noi în fiecare an financiar.

„În primele luni ale anului 2023 avem planificate tot patru deschideri de magazine noi. Obiectivul JYSK este de a ajunge la 200 de magazine în România, deoarece ne dorim să fim cât mai aproape de clienți. Suntem interesați de localități mari, mijlocii și mici. Avem magazine inclusiv în orașe mici, precum Rupea sau Băilești. Credem în magazinele fizice și în nevoia de proximitate a cumpărătorilor. Magazinele fizice sunt locul cel mai potrivit în care clienții să interacționeze cu produsele și serviciile JYSK”, susține Alex Bratu.

Perioade de vârf la Jysk

Lunile noiembrie și decembrie sunt perioadele de vârf din punct de vedere al vânzărilor. O categorie importantă în sortimentul JYSK este reprezentată de produsele destinate unui somn mai bun - saltele, plăpumi, perne, care se găsesc în magazine într-o varietate largă de modele.

De asemenea, mobilierul de interior are un share mare în vânzări, iar acum a sosit în magazine și noua colecție de mobilier indoor.

Reprezentanții JYSK mai spun că, în general, în orașele mari și medii nu este dificil de găsit forță de muncă, în timp ce în orașele mici, este mai greu, deoarece majoritatea forței de muncă a migrat către orașele mai mari.

Citeste si:
FOTO: JYSK a lansat o nouă colecție de mobilă de grădină pentru sezonul de vară
FOTO: JYSK a lansat o nouă colecție de mobilă de grădină pentru sezonul de vară

Compania a înregistrat în anul financiar încheiat la 31 august o ușoară creștere a cifrei de afaceri, față de anul anterior, însă rezultatele financiare vor fi anunțate în noiembrie.

JYSK este un lanț internațional de magazine de mobilă, de origine scandinavă, care facilitează mobilarea fiecărei camere din orice casă și grădină. Cu peste 3.200 de magazine fizice și magazine online în 48 de țări, JYSK oferă servicii competente, indiferent de modul în care clienții aleg să cumpere. Fondatorul Lars Larsen a deschis primul magazin în Danemarca, în 1979, ajungând în prezent la peste 28.500 de angajați. JYSK este deținut de familia din spatele Lars Larsen Group, cu o cifră de afaceri totală de 5.255 miliarde euro în anul financiar 2020/21. În anul financiar 2021/22 la nivel global, JYSK a avut o cifră de afaceri de 4,87 miliarde euro. Compania a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent peste 125 de magazine în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  JYSK mai deschide patru magazine noi în provincie, până la finalul anului