Lectură de 3 minute

17 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Platforma românească Fish to Door a obținut venituri de un milion de euro, în primul an de la lansare

Roxana Vasile

La un an de la lansare, platforma românească Fish to Door a generat venituri de un milion de euro, a înregistrat 22.000 comenzi online pentru pește și fructe de mare și are 2.500 de abonați recurenți, potrivit unui comunicat de presă.

Magazinul online Fish to Door a fost lansat în luna mai 2020, chiar la începutul pandemiei cu o investiție inițială de aproximativ 80.000 euro și oferă pește și fructe de mare. 

Consumatorul român este un consumator novice deoarece se află la început în privința consumului de fructe de mare. Noi, ca popor, nu avem o cultură în a consuma fructe de mare. Am putea spune că o avem doar în consumul de pește de apă dulce, autohton. România este o piață imensă pentru pește și fructe de mare. Sunt milioane de români care nici măcar nu au gustat vreodată fructele de mare sau peștele oceanic!

Românul este în schimb curios și deschis la nou, vrea sa încerce, ceea ce mă motivează să dezvolt și mai mult proiectul Fish to Door. Fiind direct importator de pește si fructe de mare, am acces la prețuri competitive în piața de distribuitori din România. Prețurile produselor de pe www.fishtodoor.ro sunt în medie cu 30-40% mai mici ca ale oricarui competitor din piață, competitorii mei direcți fiind hypermarketurile”, povestește Paul Nicolau, antreprenorul care a fondat platforma online. 

Compania funcționează cu patru angajați și are în medie 300 de comenzi pe zi.

Citeste si:
Kaufland lansează Vocalio, aplicația pentru persoanele cu deficiență de vorbire și auz 

Fish to Door, peste 22.000 de comenzi

Magazinul online a înregistrat încasări de un milion de euro, peste 22.000 de comenzi, cu un coș mediu de 47 de euro și trei produse diferite, susține fondatorul platformei. 

,,De curând am început cu secțiunea de abonament, a început ezitant, clienții nu au reacționat prea bine, dar de 2 luni a explodat! Acum avem 2.500 de abonați recurenți, ceea ce pentru noi este o super performanță. Un abonament costă doar 10 lei pe lună. Prin intermediul acestuia clientul beneficiază de un discount de 25% pentru toate achizițiile din acea lună'', a mai declarat Paul Nicolau.

Românii pot comanda online pe platforma Fish to Door produse originare din Spania, Italia, Grecia, Maroc, Ecuador, Cuba, Indonesia, Maroc, Senegal. În topul preferințelor românilor se află creveții, scoicile, caracatița, calamarii și peștele din Marea Neagră. Orașele fruntașe în achiziția de fructe de mare sunt București, Cluj, Iasi, Constanța, Timișoara și Galați.

Citeste si:
Studiu: 58% dintre români consideră că este ideal să devii antreprenor până la vârsta de 30 de ani

Fish To Door se va extinde la nivel internațional

Fondatorul platformei spune că își propune o creștere a numărului de abonați și extinderea brandului la nivel internațional. Prima țară în care va fi lansată platforma Fish to Door este Bulgaria, în proximitatea graniței cu țara vecină.

,,Unul dintre obiectivele noastre principale pentru al doilea an este creșterea numărului de abonați și numărului de comenzi livrate: 10.000 de abonați recurenți și 60.000 de comenzi. Am primit solicitări din străinătate și în curând vom livra și acolo.

Așadar, un alt obiectiv pe care ni l-am propus este internaționalizarea platformei Fish to Door, iar prima țară în care ne vom extinde și în care vom livra produsele noastre este Bulgaria. Ca și masterplan, vizez la expansiunea europeană și cooptarea brandului Fish to Door de către un fond de investiții pentru internaționalizare”, a mai spus Paul Nicolau.

Platforma online www.fishtodoor.ro a fost lansată în mai 2020 de către antreprenorul Paul Nicolau, cel care deține și restaurantul Taverna Racilor din București. Fish to Door livrează oriunde în România.

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Platforma românească Fish to Door a obținut venituri de un milion de euro, în primul an de la lansare