Lindt este bine cunoscut pentru iepurașii săi de ciocolată. Compania spune că produce 150 de milioane de iepuri aurii, cu panglică roșie în fiecare an, care sunt vânduți în 50 de țări, notează BusinessInsider.com.
Între timp, Lidl este popular pentru că oferă alternative mai ieftine la articolele de marcă. Supermarketul are aproximativ 175 de magazine în SUA, și alte mii în toată Europa.
Lindt a susținut că iepurașul său este bine cunoscut consumatorilor și a spus instanței că produsul său ar putea fi confundat cu versiunea Lidl, chiar dacă există unele diferențe. Lindt deține o marcă înregistrată pe forma iepurașului său din 2001.
Instanța a sugerat că ciocolata folosită la iepurașii Lidl ar putea fi topită și folosită pentru alte produse.
Și retailerul Aldi a intrat într-o ceartă similară cu Marks and Spencer din cauza unui tort de ciocolată Cuthbert the Caterpillar, care semăna clar cu prăjitura Colin the Caterpillar de la M&S.
Acțiunea în justiție inițiată de M&S a fost soluționată în februarie, Cuthbert revenind la rafturile lui Aldi în iunie.
Procesele în justiție privind iepurașii de ciocolată sunt, de asemenea, un teritoriu familiar pentru Lindt. În iulie anul trecut, instanța federală din Germania a decis că tonul auriu al iepurașilor avea protecție legală.