Lectură de un minut

20 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda, noile numiri în conducerea platformei de livrare Tazz

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Platforma de livrare de mâncare și produse nonalimentare Tazz îi numește pe Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda la conducerea departamentelor de strategie, dezvoltare de business și marketing, începând cu luna decembrie, cu scopul de a crește poziția pe piață și a se extinde spre alte piețe.

Tazz l-a recrutat pe Daniel Kovats pentru rolul de chief strategy officer. Daniel are o experiență de peste opt ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca managing director la FoodPanda Ungaria și ca growth operations director la JOKR Los Angeles.

Răzvan Acsente devine chief marketing officer, responsabil de coordonarea întregii activități de marketing a companiei. Răzvan va continua să dezvolte strategia de creștere și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan a ocupat poziția de digital commercial manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România, în calitate de head of marketing.

Poziția de chief of business developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda. El este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, și din aprilie 2020, devine Tazz. Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esențiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.

Tazz este o platformă de livrare de mâncare și produse nonalimentare, rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda, noile numiri în conducerea platformei de livrare Tazz