Lectură de 2 minute

31 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Carrefour România testează cu start-up-ul AiSA o nouă soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Carrefour România testează, în parteneriat cu start-up-ul AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics), soluția Customer Engagement Module, care urmărește îmbunătățirea experienței din magazine a clienților și facilitarea interacțiunii cu angajații, prin intermediul tehnologiei. Proiectul se va desfășura în hipermarketul Băneasa, București, pe o perioadă de două luni, începând cu luna aprilie.

Carrefour România se implică în a zecea ediție a Innovation Labs, al cărui partener național este de opt ani, mentorând până acum zeci de echipe tinere, de la 17 universități din 8 orașe, care au propus soluții pentru industria de retail.

În ceea ce privește aplicarea soluției susținute la ediția de anul trecut a programului, Customer Engagement Module face parte din suita de retail a start-up-ului AiSA și vine ca răspuns la noua reformă digitală a pieței din ultimii ani, folosind automatizarea proceselor pentru îmbunătățirea fluxului operațional din magazinele fizice. Soluția presupune ca angajații magazinului să poarte o brățară, care îi alertează prin semnale vibrante în momentul în care un client are nevoie de asistență în magazin, acesta din urmă solicitând suport printr-o tabletă amplasată la raft.

Soluția rulează pe terminale Android și are autonomie de peste 8 ore. Brățările vor fi purtate prin rotație de către personalul magazinului, fiind implicați aproximativ 20 de angajați în proiectul pilot, care vor deservi cinci zone din magazinul Carrefour Băneasa, unde există o nevoie ridicată de asistență la vânzare: electrocasnice mari și mici, audio-video, puericultură, zona de articole sezoniere și cea de vinuri.

Proiectul-pilot din magazinul Carrefour Băneasa demarează în luna aprilie pentru o perioadă de două luni. Astfel, în luna iunie se vor putea extrage primele concluzii pe baza rezultatelor obținute.

„Prin îmbinarea dispozitivelor din spațiul fizic cu motorul de inteligență artificială și software-ul propriu AiSA, reușim să creăm rețele care îmbunătățesc și scurtează exponențial fluxul operațional. În acest fel, clienții noștri monitorizează autonom activități cheie și iau decizii informate prin date, salvând timp și bani”, a adăugat Tomer Mozafi, CEO al start-up-ului AiSA.

Echipa AiSA s-a consolidat în cadrul ediției din 2021 a programului de pre-accelerare destinat start-up-urilor tehnice, Innovation Labs. La încheierea programului, progresul făcut de AiSA a fost recompensat cu două premii în finala Demo Day: Premiul Votul Publicului ediției Innovation Labs 2021 și Premiul Start-up-ul cu cel mai mult potențial, oferit de Carrefour România.

Carrefour are peste 360 de magazine în țară.

Citeste si:
Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților 
Primele declarații ale reprezentanților Carrefour în urma protestelor. Ce le oferă retailerul angajaților 

AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics) vine în ajutorul firmelor care se confruntă cu provocări de retail și logistică în spațiul fizic, prin servicii integrate de date analitice și automatizări de procese.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour România testează cu start-up-ul AiSA o nouă soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine