Lectură de 3 minute

12 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Avansul rapid al inteligenței artificiale în serviciile de Call Center Omnichannel

Advertorial

Abonează-te pe  

Avansul inteligenței artificiale aduce beneficii inclusiv companiilor care aleg aplicațiile Call Center Omnichannel pentru a le oferi clienților suport online și telefonic eficient. Comunicarea cu aceștia devine acum aproape complet automatizată prin adoptarea tehnologiilor de inteligență artificială, precum chatbot-urile, asistența vocală sau analiza datelor.

Sursa foto: daktela.com/ro

În present există companii de Call Center software all-in-one AI care a adoptă pe deplin potențialul inteligenței artificiale prin integrarea ChatGPT direct în platforma sa. Un serviciu de asistență pentru clienți personalizat și eficient prin intermediul chatbot-urilor, care sunt capabili să ofere răspunsuri rapide și precise la întrebările clienților, reduce semnificativ timpii de așteptare. Pe lângă ChatGPT, software-urile omnichannel oferă și alte soluții tehnologice de ultimă generație pentru companiile care necesită un serviciu Customer Care impecabil. Acestea uilizează roboți moderni (chat, voce, RBM) care cresc eficiența campaniilor de outbound (contactare a clienților și potențialilor clienți pentru comunicare, informare sau vânzare), eficientizează costurile și măresc numărul de conversii, fiind disponibili 24/7.

Software-urile AI utilizează inteligența artificială conversațională pentru comunicațiile de rutină, având la bază tehnologia NLP (Natural Language Processing). Roboții Call & Contact Center gestionează în mod natural conversațiile complexe, în orice limbă, pe tonul potrivit identității business-ului, eficientizând activitatea, fără a fi nevoie de un număr mare de operatori. În plus, obțin date importante despre nevoile clienților și diminuează costurile de asistență pentru clienți, crescând astfel rentabilitatea investiției.

Spre deosebire de chatbot-urile clasice, care funcționează pe baza unor scenarii prestabilite, noua versiune de Chatbot AI oferă algoritmi sofisticați pentru raționamentul contextual, își amintește contextul interacțiunii, înțelege mesajele din spatele cuvintelor și permite clienților să obțină răspunsuri la întrebări complexe, mai ușor și rapid.

Modulul Voicebot este un asistent vocal inteligent care răspunde punctual la întrebările clienților în timp real, aceștia având o experiență similară cu interacțiunea unui operator live.

Mailbot-ul folosește AI pentru a interacționa cu utilizatorii prin e-mail, precum un consultant real. El are capacitatea de a interpreta conținutul mesajului și oferi răspunsuri relevante, furnizând informații despre produse / servicii sau trimițând notificări despre noutăți, oferte, evenimente sau alte detalii utile.
RBM (Rich Business Messaging) permite comunicarea cu clienții în timp real prin diverse canale (SMS, Chat, rețele sociale, etc), folosind elemente multimedia precum imagini, videoclipuri sau butoane de interacțiune. Permite clienților să plaseze comenzi, să facă rezervări sau să afle mai multe informații despre serviciile oferite.

Platforma Call Center cu Answering Machine Detection (AMD) utilizează inteligența artificială pentru a stabili dacă un apel primit trebuie să fie preluat de un agent Call Center sau robot. Această tehnologie folosește algoritmi de învățare automată și tehnologie de recunoaștere a vorbirii. În plus, analizează sunetul tonului de apel, lungimea acestuia sau tiparele vocale ale apelantului.

Citeste si:
Rezultate financiare record pentru românii de la Bento: cum arată compania la final de 2023
Rezultate financiare record pentru românii de la Bento: cum arată compania la final de 2023

Viitorul Call Centerelor – Integrarea ChatGPT în soluția omnichannel de Customer Care

Inteligența artificială schimbă deja lumea și modul în care companiile își desfășoară activitatea, indiferent de domeniu. În special în sfera automatizării comunicării cu clienții. Tehnologia AI este deja prezentă în mare parte din produsele și soluțiile de Customer Care avansate. Prin implementarea ChatGPT în operarea Call Centerelor, serviciul Call Center all-in-one devine extrem de eficient, atât pentru dezvoltarea business-urilor, cât și pentru creșterea gradului de satisfacție al clienților companiilor care apelează la acest tip de serviciu.

Aplicațiile modulare, adaptabile oricărui business indiferent de domeniul de activitate sau dimensiuni, sunt un must have. Clienții și partenerii acestor aplicații provin din domenii precum horeca, retail, healthcare, agenții de turism, e-commerce și multe altele. Viitorul comunicațiilor cu clienții este reprezentat de toate produsele și modulele Smart, cu inteligență atrificială: ticketing / helpdesk, PBX call center, VoIP, Inbound & Outbound, integrări multiple, Webchat și social media (Instagram, Whatsapp, Facebook).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Avansul rapid al inteligenței artificiale în serviciile de Call Center Omnichannel