Lectură de 2 minute

17 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Afacerea românească cu cosmetice Cupio vrea să lanseze anul acesta platforma internațională

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale, cu 21 de magazine în țară, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar în primul trimestru al anului 2022 tendința de creștere s-a păstrat. Anul acesta, compania vrea să lanseze site-ul internațional.

Compania, înființată în urmă cu zece ani, a deschis în această perioadă 21 de magazine în România și furnizează cosmetice pentru saloanele de înfrumusețare din țară. Produsele brandului au ajuns și în afara granițelor, prin intermediul principalilor distribuitori autorizați din Italia, Germania, Belgia și Danemarca.

„Chiar dacă, la nivel de cifre, anul pandemiei a arătat bine, asta nu înseamnă că provocările au lipsit. Pandemia și-a pus amprenta atât în ceea ce privește comportamentul de cumpărare, cât și în ceea ce privește bugetul de investiții și nevoia de regândire a businessului”, a declarat Răzvan Ștefănescu, director general al Cupio.

Cupio vrea să lanseze anul acesta site-ul internațional

În 2022, Cupio vrea să lanseze site-ul international, care va fi disponibil în limba engleză și prin intermediul căruia produsele brandului vor putea fi comandate de pretutindeni.

Retail jobs

Cupio s-a lansat în 2012 și, încă de la început, a comercializat produse și instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj și îngrijirea corpului. Businessul început de Raluca și Răzvan Ștefănescu printr-o investiție de doar 10.000 de euro în platforma online, prin care erau comercializate în principal oje și lacuri pentru unghii, dar și produse de îngrijire a corpului.

Mai târziu, primul magazin fizic, de tip insulă, se deschidea la Arad. Apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumusețe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură și aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii.

După un an de activitate, Cupio a ajuns la șapte angajați, trei magazine fizice și o cifră de afaceri de 120.000 de euro, iar acum, la 10 ani de la lansarea pe piață, compania a ajuns să înregistreze o cifră de afaceri de 15 milioane de euro.

În 2016, Cupio a început să lucreze la dezvoltarea liniei de make-up, odată cu lansarea genelor false Cupio Lash, a paletelor de farduri, rujurilor și creioanelor de buze, a produselor pentru machiajul sprâncenelor și a pensulelor profesionale.

În prezent, la un deceniu de la lansare, Cupio deține 21 de magazine în orașe mari din România precum București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Târgoviște, Brașov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiești și Galați.

Citeste si:
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin
Brandul Pull&Bear deschide în București, în centrul comercial Afi Cotroceni, cel mai nou concept de magazin

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Afacerea românească cu cosmetice Cupio vrea să lanseze anul acesta platforma internațională