Anul aniversar este marcat și de lansarea magazinului online, de unde persoanele interesate își pot comanda o gamă amplă de produse parafarmaceutice, cosmetice, dermatocosmetice și suplimente alimentare – inclusiv mărci în exclusivitate sau produse sub marcă proprie.
„Perioada pandemiei a fost un bun prilej de analiză pentru noi. Am constatat că o parte dintre pacienții noștri sunt interesați de cumpărăturile online, așa că ne-am adaptat și astăzi le putem răspunde dorințelor cu un magazin online bine pus la punct, pe care vom continua să îl dezvoltăm în următorii ani. Desigur că relația farmacist – pacient rămâne în continuare prioritatea noastră și așteptăm în farmaciile noastre pe oricine are nevoie de un sfat bun”, a declarat Cosmin Săvulescu, Director General DONA Marketing Grup.
„Rolul farmacistului se va consolida în comunitate în viitor, va căpăta noi valențe în direcția extinderii gamei de servicii care vor fi puse la dispoziția pacienților în farmacie”, a explicat Ioana Maria Radu, Director Resurse Umane Farmaciile DONA.
Pentru a-și reconfirma angajamentul față de viitoarea generație de profesioniști, compania lansează anul acesta un Program de Mentorat pentru Asistenții de Farmacie, elevi în an terminal ai școlilor postliceale. Programul se va desfășura la nivel național și le va permite elevilor acces la programe complete și complexe de instruire pe durata a 6 luni.
Siepcofar SA, compania care deține Farmaciile DONA, a obținut în 2021 o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde lei, iar pentru 2022 este așteptat un nivel de cca. 1,4 miliarde lei. Bugetul alocat investițiilor pentru anul în curs este de 23 milioane lei, care este destinat în principal dezvoltării rețelei prin achiziția de noi farmacii în orașe mici și mijlocii, modernizării locațiilor existente și automatizării activităților de back-office. De asemenea, circa 500.000 lei sunt alocați anual programelor de training pentru angajați.