Lectură de 2 minute

03 Oct 2023 - Știri și Noutăți

 2Performant a depășit pragul de 2 milioane de vânzări intermediate în trimestrul trei

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și marketing afiliat din România, anunță că platforma sa a intermediat 684.000 de vânzări în al treilea trimestru din 2023, o creștere cu 46% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În urma acestui rezultat, 2Performant a înregistrat 2 milioane de vânzări intermediate în anul 2023, fiind primul an în care compania depășește acest prag.

Sursa foto: Pixabay

Suntem mândri de faptul că am depășit recent pragul de 2 milioane de vânzări intermediate într-un an, pentru prima dată în istoria companiei noastre. Această creștere ne-a permis să depășim borna de 2 milioane de vânzări chiar înainte de începerea ultimului trimestru al anului, care reprezintă, în mod tradițional, perioada cea mai fructuoasă pentru industria de eCommerce.

Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

Vânzările intermediate de 2Performant în al treilea trimestru din 2023 au avut o valoare totală de 33,5 milioane de euro (fără TVA), o majorare cu 38% față de T3 2022, acestea generând afiliaților comisioane de 2 milioane de euro, +31%. În această perioadă, utilizatorii platformei au trimis 23,4 milioane de click-uri către magazinele din 2Performant, o creștere de 15% comparativ cu al treilea trimestru din 2022. Câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri s-a ridicat la 8,35 euro, un avans de 14%, în timp ce rata de conversie a crescut cu 0,6pp, ajungând la 2,9%.

În ceea ce privește randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit, acesta a fost de 17,2 euro, o majorare cu 5%. Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei a fost de 49 de euro (fără TVA), o scădere cu 6%, față de al treilea trimestru din 2022, în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.

Principalele categorii de produse vândute în al treilea trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărți, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Produse pentru animale de companie, Sănătate & Îngrijire Personală și Sporturi & Outdoors.

În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Dr.Max, Answear, DY Fashion, NailsUp, Otter, Librărie.net, Kinder Auto, SpringFarma, Flanco și evoMAG.

În cei 14 ani de activitate, 2Performant a intermediat 10,9 milioane de vânzări cu o valoare totală de 505 milioane de euro, prin 657 de milioane de click-uri trimise către magazinele online, generând afiliaților comisioane de 33 de milioane de euro.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

2Performant Network SA este compania românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează platforma de marketing colaborativ 2Performant.com prin care magazinele online colaborează cu cele mai performante surse de publicitate și trafic online printr-un model de Cost Per Vânzare.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /   2Performant a depășit pragul de 2 milioane de vânzări intermediate în trimestrul trei