Lectură de 4 minute

02 Aug 2021 - Interviuri și Analize

Hell Energy crește numărul de angajați, construiește mai multe centre logistice în România și intră într-un sector diferit de business, turismul

Anca Olteanu

Liderul pieței de băuturi energizante din România, Hell Energy, vrea să angajeze 30 de persoane până la finalul anului, numărul de salariați urmând să ajungă la 180, în contextul în care producătorul ungar construiește mai multe centre logistice în țară și are în plan să intre într-un sector diferit de business, turismul, a declarat Micșunica Pelaghie, country manager Hell Energy România, într-un interviu pentru Retail.ro.

Hell Energy a intrat pe piața din România în urmă cu 15 ani, iar după aproximativ cinci ani de activitate, în 2011, a câștigat poziția de lider de piață. În prezent, producătorul ungar este liderul pieței de băuturi energizante de pe plan local pentru al 11-lea an consecutiv, având o cotă de piață de 45,9%, potrivit datelor publicate de Nielsen. România nu este singura țară unde compania deține poziția fruntașă, pe listă regăsindu-se Bulgaria, Slovacia, Croația și Cipru.

„Căutăm să avem o distribuție numerică de peste 80%, oriunde sunt disponibile produsele noastre, iar în România această medie a ajuns la 83%. În 2020 am devenit lideri de piață nu doar ca număr de articole vândute, ci și în ceea ce privește valoarea totală a acestora. Totodată, valoarea totală a vânzărilor din primul semestrul din 2021 a înregistrat o creștere de 26% față de aceeași perioadă din 2020, iar pentru restul anului ne așteptăm la menținerea unui ritm similar primelor luni din 2021”, a declarat Micșunica Pelaghie, country manager Hell Energy România.

România este a doua piață ca volum de produse vândute pentru Hell Energy, după Ungaria, țara de origine a brandului. Celelalte piețe de export unde Hell înregistrează rezultate foarte bune sunt Bulgaria și Grecia.

Hell mărește echipa și angajează 30 de persoane

Hell Energy vrea să angajeze până la finalul anului încă 30 de persoane pentru subsidiara din România, care s-a dezvoltat de-a lungul timpului și a ajuns la 150 de angajați, din care 110 persoane fac parte din echipa de vânzări.

Citeste si:
2Performant raportează o creștere de 23% a veniturilor din primăvară comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

În general, cel mai bine vândut produs din gama de băuturi energizante este Hell Energy Classic, iar piața din România nu constituie o excepție. Din gama de produse pe bază de cafea și lapte, în România, produsul cel mai frecvent achiziționat este Energy Coffee Latte.

„Având în vedere lansarea recentă a unui nou produs, Energy Coffee Double Espresso, ne așteptăm la un interes crescut din partea românilor în favoarea acestui nou produs, deoarece am observat că preferă aromele mai puternice. În fiecare iarnă și în fiecare vară lansăm noi arome din edițiile limitate Hell Energy Ice Cool și Hell Energy Summer Cool, însă anul acesta și cel care urmează intenționăm să aducem câteva noutăți atât în gama de băuturi energizante, cât și în portofoliul de produse pe bază de cafea și lapte și, totodată, plănuim să lansăm un brand complet nou în 2022”, a explicat Pelaghie.

Hell ridică noi centre logistice din 2022

Hell intenționează să construiască în România mai multe centre logistice în diferite zone din țară, ceea ce va genera, în paralel, o creștere a numărului de angajați. Totodată, compania ungară are în plan să reînnoiască sediul din județul Mureș și să acceseze un sector complet diferit de business-ul actual: turismul. Reabilitarea sediului va începe în acest an, în timp ce construcția noilor centre logistice va demara în 2022.

Piața băuturilor energizante crește de la an la an, dar o estimare pentru anul în curs este dificil de realizat.

Citeste si:
Vânzările înregistrate prin elefant.ro au crescut în primele șase luni din an și au ajuns la 120 de milioane de lei

„Să estimăm evoluția exactă a acestui sector, chiar și cu cele mai recente cercetări este dificil, însă pe baza datelor disponibile în prezent, putem spune că piața crește continuu, iar această expansiune este de două cifre de la un an la altul. De exemplu, în 2019, consumul de băuturi energizante din România se situa la peste 35 de milioane de litri, adică circa 1,8 litri per capita, ceea ce înseamnă o creştere de 40% faţă de 2015, conform datelor furnizate de Euromonitor”, a explicat country managerul Hell Energy România.

Hell Energy este unul dintre cele mai dinamice branduri din industria bunurilor de larg consum din lume. Produsele sunt disponibile în peste 50 de țări de pe 5 continente.

Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Hell Energy crește numărul de angajați, construiește mai multe centre logistice în România și intră într-un sector diferit de business, turismul