Lectură de 3 minute

15 Sep 2021 - Interviuri și Analize

Fondatorii 5 to go au cumpărat Sunday Bagel, dezvoltă linia de producție și scot covrigii la vânzare în cafenele și HoReCa

Anca Olteanu

Radu Savopol și Lucian Bădilă, fondatorii lanțului de cafenele 5 to go, au cumpărat producătorul român de covrigi Sunday Bagel, pentru care vor să dezvolte o linie proprie de producție și să scoată peste 10 rețete, care vor fi puse la vânzare în câteva cafenele, dar și în alte rețele HoReCa și retail, în funcție de cerere, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go pentru Retail.ro.

Achiziția a avut loc în lunile mai – iunie, după o perioadă mai lungă în care cei de la 5 to go au observat brandul, au testat produsele și au discutat cu fondatorii Ionuț Rusu și Alexandru Petrescu. Tranzacția a pornit de la preluarea unui magazin Sunday Bagel în West Gate Bussines Center, pentru a putea testa vânzarea de covrigi și preferința consumatorilor în ceea ce privește asocierea de produse.

Produsele vor fi realizate în colaborare cu lanțul de restaurante fast-food Calif, cofondat de Radu Tănase. 

    „Bagel-ul este un produs în mare vogă pe plan internațional, de aceea considerăm oportună dezvoltarea unei linii separate de producție. Am decis că experiența și resursele Sunday Bagel sunt exact ceea ce aveam nevoie, ei având o linie de producție de capacitate mare, de ultimă generație. Vom dezvolta mai mult de 10 rețete, care vor fi puse la vânzare în câteva magazine concept, dar și în alte rețele HoReCa și, de ce nu, în funcție de cerere, și în retail.

    În acest moment se lucrează la ambalaje, rețetele sunt deja dezvoltate și testate. Estimăm ca în octombrie să fim pe piață cu produsele Sunday Bagel. Ele vor fi disponibile într-o selecție de cafenele 5 to go, precum și în unitatea din West Gate Business Center, unde vom implementa un concept store Sunday Bagel & 5 to go. Din previziunile noastre, în primele luni putem ajunge la 5-10 mii de bucăți vândute doar pe top 20 de cafenele 5 to go în care vor fi listate”, a declarat Radu Savopol.

    Citeste si:
    Irinel Popescu este noul director de franciză al Metro România, de la 1 octombrie

    Brandul Sunday Bagel este singura tranzacție de anul acesta a celor de la 5 to go. În trecut, compania a mai achiziționat croissanteria Fika18 și Cereal Crunch, un bar cu cereale care se dezvoltă în franciză.

    5 to go va lansa o gamă vegană de cookies

    La începutul lunii septembrie, 5 to go a anunțat că a cumpărat primul lanț de cafenele prin preluarea operațiunilor Take Five Coffee din Constanța. Tranzacția a fost definitivată și vizează trei dintre cele patru cafenele ale antreprenorilor constănțeni. Astfel, grupul 5 to go va ajunge la șapte unități deschise în Constanța.

    Lanțul de cafenele 5 to go, care a lansat în luna august în magazinele Mega Image băuturile ready to drink, vrea să listeze noi produse până la finalul anului, planuri avansate vizând gama vegană de cookies.

    5 to go a apărut în 2015, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă. În prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

    Citeste si:
    Lidl deschide trei magazine noi în orașele Baia Mare, Săcele și Roșiorii de Vede

    Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Fondatorii 5 to go au cumpărat Sunday Bagel, dezvoltă linia de producție și scot covrigii la vânzare în cafenele și HoReCa