Până la sfârșitul anului, Rituwells Care&SPA va ajunge în București Mall-Vitan.
De asemenea, un alt magazin care își pregătește deschiderea în Plaza România, în luna octombrie, este Love Beauty.
În prima jumătate a anului, centrele comerciale din portofoliul Anchor Grup au marcat o serie de premiere. București Mall-Vitan a devenit prima opțiune pentru bine-cunoscutul brand Cellini, care a lansat aici conceptul său exclusivist, Cellini Boutique & Lounge. Această locație unică include, pe lângă zona de magazin, dedicată brandurilor prestigioase de bijuterii și ceasuri, și o zonă destinată relaxării și experiențelor senzoriale.
Totodată, în prima jumătate a anului, Teilor a adus în București Mall-Vitan conceptul său exclusivist de magazin. Acesta este în prezent cel mai mare din București, cu o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați și se bucură de un design inovator.
Și pe zona de restaurante și cafenele au existat noi deschideri, respectiv Manufaktura, care a inaugurat noi locații atât în București Mall-Vitan, cât și în Plaza România.
”Sectorul de fashion rămâne cel mai căutat de către consumatori, articolele vestimentare și de încălțăminte generând cel mai mare procent în materie de vânzări. În același timp, electronicele se află și ele în top, alături de accesorii și produse de îngrijire personală. De asemenea, și zona de food se bucură de atenție din partea consumatorilor. Dinamica compotramentului vizitatorilor înregistrată în centrele comerciale, București Mall-Vitan și Plaza România, urmează aceleași tendințe precum cele din întreaga industrie. Astfel, în general, perioada din apropierea sărbătorilor devine cea mai aglomerată. De asemenea, un număr foarte mare de vizitatori ajung în centrele comerciale și atunci când magazinele lansează noile colecții și pregătesc ofertele sezoniere, cum ar fi cele de Black Friday”, au răspuns reprezentanții Anchor, la solicitarea retail.ro.
Brandurile dedicate modei pentru copii, respectiv Mayoral, brandul spaniol cu aproape un secol de istorie pe piața de profil, și Coccodrillo, s-au alăturat portofoliului de chiriași ai centrului comercial Plaza România. De asemenea, și brandul Tom Tailor a ajuns în Plaza România.
Oprirea vânzării lingourilor de aur în România a adus o scădere de 14% pentru afacerile TEILOR. Cifrele înregistrate de companie

O altă lansare a avut loc, în luna octombrie, în București Mall-Vitan: Benvenuti, retailerul specializat pe segmentul de încălțăminte și articole de marochinărie, a inaugurat un nou magazin în centrul comercial.
În Plaza România, portofoliul de restaurante, din zona de food court, a adăugat anul acesta noi nume- bine-cunoscutul brand Burger King, dar și Lee HO- restaurantul cu mâncare gourmet asiatică- și Go Asia- supermarketul asiatic.