Lectură de 3 minute

12 Jun 2020 - Interviuri și Analize

Burger King vrea să reia angajările și dezvoltarea de noi restaurante în România

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Din cele șase restaurante pe care Burger King a anunțat că le deschide anul acesta în Româina, doar unul a văzut, până acum, lumina zilei, cel din Piața Universității, inaugurat la finalul lunii aprilie. În prezent, compania analizează efectele pe care le are pandemia de Coronavirus asupra businessului și a procesului de recrutare, care ar putea fi reluat. Despre situația din acest moment explică, într-un interviu, Alan Laughlin, președintele Burger King AmRest.

Planul Burger King România pentru anul 2020 includea deschiderea a 6 restaurante. Ați modificat planul de afaceri sau îl păstrați?

Alan Laughlin: Chiar și în acest context complicat, am reușit să deschidem cu succes cel de-al treilea restaurant în zona Piața Universității, pentru a fi și mai aproape de fanii noștri. Și imediat după noua deschidere, am continuat să evaluăm situația actuală, precum și următorii pași pe care îi avem de făcut pentru a urma planurile noastre de dezvoltare a Burger King în România.

Continuați procesul de recrutare?

Alan Laughlin: S-ar putea să sune a cliché, dar pentru noi, echipa noastră de Regi este cel mai important lucru. Preocuparea principală din ultima perioadă a fost grija de a avea o echipă sănătoasă, în siguranță și nedivizată. În acest moment, urmărim să reluăm în considerare procesul nostru de recrutare, precum și planurile de dezvoltare, pentru a avansa pe piața românească cu aceeași viteză cu care am început și pe care o aveam planificată.

Ați remarcat o scădere a vânzărilor în ultimele două luni?

Alan Laughlin: Industria QSR/HORECA a fost aspru lovită de restricțiile impuse pe parcursul stării de urgență. Declinul consumului în afara locuinței a afectat sustenabilitatea business-ului, când la început am avut chiar toate restaurantele închise. Apoi, cu pași mici am preluat zona de food delivery, take away și pick-up ceea ce a reprezentat o reușită. În același timp, am transmis un semnal de siguranță și încredere, astfel încât să nu dezamăgim clienții, iar faptul că aceștia au fost aproape de noi, ne-a făcut să ne ridicăm la standardele pe care ei le așteaptă. În principiu, vânzările au fost în scădere și lucrăm din greu pentru a menține echilibrul, în același timp fiind aproape de fanii noștri.

Câte restaurante sunt deschise în prezent?

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Alan Laughlin: În prezent, avem trei restaurante deschise în România, și anume: două restaurante sunt deschise în incinta a două mall-uri, Mega Mall București și Afi Cotroceni, iar ultimul și cel mai nou dintre acestea se află într-o zonă centrală a Bucureștiului, pe Bulevardul Regina Elisabeta, nr. 3.

Pe ce platforme de livrare sunteți prezenți?

Alan Laughlin: Platformele de livrare pe care suntem prezenți sunt Glovo, Takeaway.com și foodpanda – noul nostru partener. Clienții au fost aproape de noi și asta s-a văzut din cerere, iar ca mulțumire și în semn de recunoștință, le-am pus la dispoziție o super ofertă de care să se bucure acasă. Este vorba de meniul #stayhome – un meniu complet pentru trei persoane, la un preț promoțional și care este disponibil în variantele vită (include un Big King, un Double Cheeseburger, 6 Onion Rings, 6 Chili Cheese Nuggets) și pui (include un Chicken Royale, 6 Chicken Nuggets cu 1 sos, 4 Camembert Bites) alături de o porție de Cartofi prăjiți XXL și 2 x Pepsi 0.5l.

AmRest Holdings, SE este unul dintre cei mai mari operatori de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Burger King vrea să reia angajările și dezvoltarea de noi restaurante în România