Lectură de 3 minute

26 Jul 2021 - Interviuri și Analize

Lanțul românesc de cafenele 5 to go lansează produse ready to drink pe bază de cafea pentru retail

Anca Olteanu

Lanțul românesc de cafenele 5 to go continuă dezvoltarea în retail, urmând să lanseze produsele ready to drink pe bază de cafea, care sunt estimate să intre pe rafturile magazinelor și în benzinării în luna august, a declarat cofondatorul Radu Savopol pentru Retail.ro.

Lansarea produselor ready to drink pe bază de cafea 5 to go face parte din planul de dezvoltare pe zona de retail, o inițiativă începută în anul 2020. Anul trecut, în perioada de lockdown, lanțul de cafenele a scos pe piață 5 to go HOME, gama de produse pentru acasă ce pot fi comandate directe de pe site și pot fi cumpărate și din divizia de retail.

Un an mai târziu, produsul finit ready to drink a ajuns pe birourile din Capitală, fiind fabricat în Polonia și va ajunge curând și pe rafturile magazinelor.

„Obiectivul este ca această gamă să fie listată în oferta retaileri, modern trade și benzinării. În condiții ideale, în luna august cele trei produse ar trebui să se găsească deja pe rafturile magazinelor. Prețul la raft va fi o consecință a politicii de preț practicate de retailer. Ca poziționare, aceste produse sunt în segmentul main-stream, iar prețul se va încadra în media acestui segment. Investiția curentă este de ordinul zecilor de mii de euro, în partea de dezvoltare și stocuri inițiale”, a declarat cofondatorul 5 to go, Radu Savopol, pentru Retail.ro. 

Produse ready to drink 5 to go fabricate în Polonia

Compania ia în calcul introducerea noilor produse și pe piața internațională, însă obiectivul principal este de consolidare a poziției 5 to go în retailul local în următorii trei ani și câștigarea de cotă de piață.

Citeste si:
Cum să ai o afacere cu trufe și alune: care este investiția și când scoți profitul. Exemplul Il Tartufo din Alba Iulia

În prezent, gama are trei sortimente: latte, cappucino și espresso – acestea fiind cele cu cea mai mare preferință în rândul consumatorilor.

„De trei ani aveam ideea de a lansa o gamă de băuturi pe bază de cafea și lapte, în România din păcate nu am găsit pe nimeni să ne facă un astfel de produs și de o calitate superioară, așa că am lucrat cu unul dintre cei mai mari producători de lactate din Polonia și am reușit cu toate probleme apărute în ultimul an să finalizăm acest proiect”, a explicat Savopol, anterior, pe LinkedIn.

Lanțul de cafenele 5 to go a încheiat 2020 cu un bilanț optimist ce a inclus aproape 100 de locații noi deschise și extinderea grupului prin parteneri noi de franciză. Pentru 2021 lanțul de cafelene vizează extinderea internațională și deschiderea primei locații Green ce va comercializa produse bio și vegane. 

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 220 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Citeste si:
Carrefour continuă dezvoltarea în Franța, în ciuda situației instabile interne, generată de zvonurile de vânzare și retragerea lui Arnault

    Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Lanțul românesc de cafenele 5 to go lansează produse ready to drink pe bază de cafea pentru retail