13 Noiembrie 2018 • Lidl lanseaza o noua initiativa de sustinere a educatiei incluzive de calitate, cu scopul de a contribui la reducerea abandonului scolar din mediul rural. Cu ajutorul clientilor sai, Lidl va...
8 Mai 2018 • Brandul Beko si-a asumat misiunea globala de prevenire a obezitatii in randul copiilor prin intermediul initiativei "Eat Like a Pro" si doneaza 1.000.000 de euro catre UNICEF, in urma incheierii...
13 Martie 2018 • Retailerul Lidl a contribuit si in 2017 la dezvoltarea societatii si a sprijinit cu 2 milioane de euro proiecte implementate in 200 de comunitati din Romania. Astfel, 45 de organizatii...
3 Noiembrie 2017 • Pentru a sarbatori joaca, IKEA Foundation lanseaza campania anuala „Ne jucam pentru dreptul la joaca”. Astfel, pe 11 si 18 noiembrie 2017, magazinul IKEA din Baneasa introduce...
26 Septembrie 2014 • UNICEF si Carrefour au inceput, in urma cu o luna, o campanie de strangere de fonduri, iar peste 80.000 de clienti ai retailerului au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti...
14 August 2014 • Intre 15 august si 30 septembrie 2014 se desfasoara o campanie de strangere de fonduri pentru sprijinirea copiilor defavorizati sa mearga la scoala. Campania este desfasurata in toate cele 25 de...