Lectură de 2 minute

22 Jan 2018 - Știri și Noutăți

Campanie de responsabilizare sociala lansata de JYSK Romania

Abonează-te pe  

Comitetul National Paralimpic Roman si JYSK Romania lanseaza campania de responsabilizare sociala #NICIOSCUZA, care are in prim-plan trei sportivi paralimpici romani.

Acestia au trecut peste toate obstacolele pe care viata le-a scos in cale, au renuntat la scuze pentru a face sport de performanta. Prin intermediul celor trei eroi ai campaniei #NICIOSCUZA, Comitetul National Paralimpic Roman si JYSK spera sa-i constientizeze cu adevarat pe oameni de importanta sportului in viata lor, sa-i faca sa inteleaga beneficiile extraordinare pe care miscarea le aduce si sa le arate ca poti face sport oricand si oricum, fara a mai cauta scuze.

Mesajul campaniei porneste de la exemplul dat de cei trei sportivi cu dizabilitati, avandu-l in prim-plan pe Arian Notretu, un inotator de 12 ani caruia ii lipseste piciorul stang. Arian s-a apucat de mai putin de un an si jumatate de inot, dar face progrese uimitoare si incearca sa realizeze o performanta incredibila prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020.

Gabriela Constantin si Filip Ghiorghi sunt ceilalti doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a nascut cu focomelie, o afectiune care consta in atasarea directa a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o insa sa devina campioana nationala la tenis de masa. Filip e de 24 de ani intr-un scaun cu rotile, dar in tot acest timp a practicat mai multe sporturi printre care inot, baschet, atletism sau tenis de camp. S-a oprit la tirul cu acul si a ajuns sa reprezinte Romania la zeci de competitii internationale.

Ambasadorii campaniei - Dana Rogoz, Lucian Mandruta si Ciprian Muntele – au participat la antrenamentele celor trei eroi #NICIOSCUZA si au avut ocazia sa le afle povestea si sa descopere cum au incetat sa mai foloseasca scuze si au inceput sa faca sport.

JYSK a lansat site-ul www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii pot afla povestea celor trei eroi, pot afla cum au trecut sportivii paralimpici peste scuzele obisnuite si se pot inscrie ei insisi in campanie. Oricine poate alege dintr-o lista de scuze, pe care apoi eroii campaniei incearca sa le demonteze

Campania va fi comunicata si in cele 54 de magazine pe care JYSK le are in Romania prin postere, executii in-store si un spot audio.

Citeste si:
JYSK inaugurează primul magazin din 2024 și ajunge la 139 de unități în România
JYSK inaugurează primul magazin din 2024 și ajunge la 139 de unități în România

Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania a declarat:.”In Danemarca, JYSK are o traditie de 29 ani in sustinerea sportivilor cu dizabilitati. Credem ca ei reprezinta un exemplu pentru toata lumea, pentru ca demonstreaza in fiecare zi ca, daca iti doresti cu adevarat ceva si muncesti pentru a-ti indeplini visul, vei reusi. Povestile lor de succes ne emotioneaza, ne motiveaza si ne ajuta sa devenim mai buni. Ne bucuram ca, incepand din 2017, am devenit sponsorul principal al Comitetului National Paralimpic Roman si ca ii putem sprijini pe acesti sportivi care se antreneaza din greu pentru a ne reprezenta tara in competitii internationale. Ei au renuntat la scuze si si-au indeplinit visul, iar pentru asta merita cunoscuti si apreciati".

JYSK Romania a devenit sponsorul oficial al Comitetului National Paralimpic in iulie 2017, semnand un contract valabil pana in 2019. este astfel cea de-a saptea tara in care JYSK sustine sportivii paralimpici, dupa Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Cehia si Slovacia.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Campanie de responsabilizare sociala lansata de JYSK Romania