Cresterea organica a vanzarilor se refera la vanzarile din magazinele operationale de cel putin 12 luni, plus cele din magazinele nou infiintate in ultimele 12 luni, tinand cont si de unitatile inchise temporar. Vanzarile in termeni comparabili includ vanzarile din magazinele aflate in functie de cel putin 12 luni, dar nu si vanzarile magazinelor inchise temporar.
Aceste vanzari au fost calculate la curs valutar constant. Livrarile de produse nealimentare au fost pozitive pentru prima oara in ultimii sase ani, in timp ce cresterea vanzarilor de alimente s-a accelerat, potrivit datelor publicate vineri de retailerul francez.
In Franta, vanzarile au avansat atat organic, cat si in termeni comparabili cu 1,2%, la 39,6 miliarde de euro. Pentru al doilea an consecutiv, vanzarile Carrefour pe piata franceza au avut o evolutie ascendenta in toate formatele de magazine ale grupului, respectiv hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate.
Restul articolului pe: Wall-Street.ro