Cu peste 8 milioane de unitati vandute anual, sosul cu usturoi, unul dintre cele mai cunoscute produse ale KFC Romania, a fost lansat in exclusivitate pentru fanii din Romania, cu 20 de ani in urma. Atunci cand se deschidea in Romania primul restaurant KFC, noteaza modern-buyer.ro.
Mark Hilton, Chief Executive Officer Sphera Franchise Group, operatorul lantului KFC a completat: „Sosul cu usturoi este cel mai bine vandut produs din portofoliul KFC Romania. Avand in vedere rezultatele excelente, dar si numeroasele studii de piata care ne-au aratat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasa, decizia de a extinde businessul a venit firesc. Urmand aceeasi reteta clasica si indragita de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot si un produs potrivit pentru piata de retail, care va fi disponibil in toate magazinele Lidl din intreaga tara. Obiectivele noastre vizeaza extinderea catre un alt segment de consumatori, integrarea produsului in noi obiceiuri de consum si oferirea celui mai bun gust KFC, cator mai multor clienti, chiar la ei acasa.”.