Dupa 13 ani de prezenta pe piata din Romania, consideram ca este oportun sa continuam tranzitia catre un nou nivel al experientei de cumparaturi pentru clientii nostri. Procesul de remodelare a inceput la Iasi si va continua si in anii urmatorii ani. Investitia este una consistenta si in final toate magazinele vor fi remodelate. Nu am decis care va fi urmatorul magazin. In medie, vanzarile cresc cu 5-15% dupa remodelare", a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry Romania.
Reamenajarea a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de "mini-piete" in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design. Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor.
In ceea ce priveste extinderea retelei, directorul Selgros spune ca mai sunt orase in care pot fi deschise magazine, dar compania nu este presata de timp.
Mai multe pe: Mediafax.ro