Lectură de 2 minute

28 Mar 2019 - Știri și Noutăți

Secom prezinta un bilant de activitate dupa 15 ani

Abonează-te pe  

Secom,  business antreprenorial romanesc cu autoritate in medicina integrativa, sarbatoreste primii 15 ani de activitate printr-un bilant al reusitelor. 

Construita de Andrei si Lucia Costea (foto jos), compania a reusit sa evolueze de la un magazin cu profil naturist intr-o companie solida, cu o cifra de afaceri de aproape 22 milioane de euro, o echipa de 180 de oameni, un portofoliu de 470 de produse. Are o retea nationala de 14 magazine proprii si un Centru de Medicina Functionala si Integrativa.

Secom® se afla pe locul 3 in topul celor mai mari jucatori de pe piata de suplimente alimentare.

Secom a introdus in 2004 fitoterapia stiintifica in Romania, aducand primele suplimente alimentare studiate, certificate si brevetate la nivel global, realizate de unii dintre cei mai renumiti producatori internationali. Secom a pus la dispozitia romanilor inca de acum 15 ani multe dintre ingredientele considerate astazi inovatoare: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina, dar si prima gama de suplimente special creata de medici pediatri pentru sanatatea copiilor – ChildLife® Essentials.

Povestea Secom® a inceput cu doar 10 suplimente alimentare, iar astazi compania are un portofoliu extins de 470 de produse din 3 categorii:
  • 300 de suplimente alimentare care acopera toata gama de afectiuni
  • 130 de cosmetice naturale cu formule inovatoare
  • 40 de sortimente de ceaiuri premium.

In acesti primi 15 ani, Secom® a vandut 11 milioane de flacoane de suplimente alimentare.

„Acum 15 ani am decis sa importam suplimente alimentare, avand convingerea ca prin solutii naturale avansate putem imbunatati calitatea vietii oamenilor. Cu aceasta motivatie puternica, preocuparea noastra constanta a fost sa oferim romanilor cele mai performante produse naturale din lume, cu ingrediente inovatoare, de inalta calitate, formule unice, cu beneficii dovedite stiintific. Dincolo de performantele de business, cea mai mare reusita in acesti primi 15 ani ramane faptul ca am castigat increderea consumatorilor si a mediului profesional in calitatea produselor si a serviciilor Secom si ca am contribuit la cresterea preocuparii romanilor pentru o viata mai sanatoasa”, a declarat Andrei Costea, cofondator Secom®.
Produsele Secom® sunt comercializate in reteaua proprie, respectiv in cele 14 magazine din toate zonele tarii.
“Ne propunem sa dezvoltam Secom® in acelasi mod sustenabil ca si pana acum. Astfel, vom continua sa investim in inovatie, in produse si servicii avansate si in initiative de informare si educare. Dorim sa ne consolidam pozitia de lider de autoritate in solutii de medicina integrativa si sa fim un partener de incredere pentru cat mai multi romani care au nevoie de un expert in stil de viata sanatos”, a completat Lucia Costea, cofondator Secom®.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Secom prezinta un bilant de activitate dupa 15 ani