Retailerul Miniso a intrat oficial pe piata din Romania

Publicat pe 5 Septembrie 2018 in Stiri si noutati

Din 1 septembrie retailerul japonez MINISO a ajuns oficial pe piata din Romania. Compania a deschis primul magazin din tara in Veranda Mall, lansarea fiind insotita de reduceri, premii si un show inedit.

MINISO s-a lansat pe piata din Romania in stilul in care comerciantul japonez si-a obisnuit clientii din toata lumea. Clientii care au ajuns sambata, 1 septembrie, la Veranda Mall au fost intampinati cu un spectacol, traditii japoneze autentice, premii surpriza si reduceri la toate produsele.

Primii 200 de cumparatori au primit cate un cadou din partea gazdelor, in timp ce toata lumea s-a bucurat de 10% discount la toate produsele in ziua lansarii.

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii infiintat in anul 2013. In cinci ani a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida dezvoltare din lume, ajungand sa detina in acest moment peste 3000 de magazine in peste 70 de tari de pe toate continentele.
Reprezentantii MINISO spun ca principalele atribute in jurul carora isi desfasoara activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent si preturile accesibile la care sunt vandute acestea. Mediul placut la cumparaturi si serviciul de calitate fata de clienti completeaza ideologia brandului.

Produsele comercializate se impart in sapte mari categorii:

  • sanatate si frumusete
  • produse sezoniere
  • cadouri
  • accesorii digitale
  • accesorii creative pentru casa
  • produse pentru viata de zi cu zi
  • ambalaje speciale

MINISO vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.

Magazinul din Veranda Mall este doar inceputul, pana la finalul acestui an fiind programate inca doua deschideri, tot in Bucuresti, in Titan si Pantelimon. Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, se planuieste deschiderea a 40 de magazine in toata tara pana in 2020.

Jake Liu, CEO Miniso Romania a declarat: ”Planuiam de multa vreme sa aducem MINISO in Romania. Este o piata de desfacere cu consumatori inteligenti care apreciaza calitatea si experienta placuta la cumparaturi. In egala masura, venirea in Romania reflecta si ambitia noastra de dezvoltare continua la nivel mondial. Suntem convinsi ca vom avea succes, asa cum s-a intamplat in toate tarile in care ne-am extins cu rapiditate din 2013 pana acum. Credem cu tarie ca consumatorii romani vor aprecia produsele si serviciile de calitate pe care le oferim, dar si preturile accesibile. Publicul caruia ne adresam in primul rand are intre 17 si 35 de ani. Stim ca este un segment exigent care pune intotdeauna o mare presiune pe producatori, dar vorbim de o presiune pozitiva care ne face sa ne perfectionam zi de zi. Vom face tot ce ne sta in putinta sa ne multumim clientii. Ii asteptam cu bucurie in primul nostru magazin, dar si in celelalte care vor fi lansate in Romania pentru ca proiectul nostru aici este unul foarte amplu.”


Mai multe despre

Magazine, Veranda mall, Miniso romania

Recomanda

Comentarii: Retailerul Miniso a intrat oficial pe piata din Romania