Retail Arena 2017: ce preferinte au romanii cand vine vorba despre cumparaturi

Publicat pe 25 Octombrie 2017 in Stiri si noutati

Consultantul GfK Consumer Panel Services, Romina Ardelean, a declarat in cadrul conferintei retail Arena, un eveniment marca wall-street.ro, industria alimentara a crescut cu 4.7% din punct de vedere valoric.

Printre altele s-a mai mentionat ca dintre veniturile totale ale unei familii, 43% sunt directionate catre alimente si bauturi, o scadere rezonabila, fata de procentul de 50% de acum cativa ani.I nsa, in ceea ce priveste investitiile straine, acestea sunt mai mici cu 13%, iar deficitul bugetar s-a dublat fata de 2016.

In cadrul aceluiasi eveniment, consultantul GfK Consumer Panel Services (market research), Romina Ardelean (foto sus) a mentionat ca un cos de cumparaturi al unui roman este format din 26% alimente proaspete, 25% mancare ambalata, 25% bauturi, 12% lactate si 9% detergenti si articole menaj pentru casa.

O influenta foarte mare pentru publicul tanar, in ceea ce priveste cumparaturile, o are mediul online, 60% dintre acestia alegand sa se informeze despre viitoarele achizitii din diverse surse de pe internet. In plus, sunt dependenti de tehnologie si aleg sa puna pe retelele de socializare ceea ce cumpara.

Pentru viitorul din retail, o mare influenta o vor avea iBrains sau generatia Z - tinerii care in anul 2020 vor fi extrem de importanti, desi acum nu au putere de cumparare. 93% dintre parintii lor au spus ca multe dintre cumparaturile facute sunt influentate de copii.

Partenerii retailArena 2017 sunt Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, Pepsico, IQOS, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu


Mai multe despre

Retail arena, Retail arena 2017, Gfk romania

Recomanda

Comentarii: Retail Arena 2017: ce preferinte au romanii cand vine vorba despre cumparaturi