Pretul, un argument neimportant in decizia de achizitiona un parfum, conform celui mai complex studiu lansat de AVON ROMANIA

Publicat pe 30 Septembrie 2019 in Stiri si noutati

AVON ROMANIA a lansat un studiu despre relatia romancelor cu parfumul. Ace care a urmarit sa identifice cat de mult experimenteaza femeile din Romania cu acest accesoriu, ce sacrificii fac pentru el, cit de important este fata de alte elemente din viata lor.

Studiul a vrut sa raspunda la mai multe intrebari: daca sunt sau nu fidele unui singur parfum?, Ce este mai important: parfumul sau rujul?, Este pretul un criteriu definitoriu atunci cand isi aleg aroma preferata?, sunt doar cateva dintre intrebarile adresate in chestionar.

  • Parfumul, un accesoriu esential pentru femei
Aproape jumatate dintre participantele la studiu considera parfumul un obiect indispensabil pentru viata de zi cu zi. Acesta ocupa in preferintele femeilor un loc mai important decat poseta, rujul sau chiar placerea vinovata pe care nimeni nu si-o poate refuza – ciocolata. Peste jumatate dintre romance poarta sticla de parfum preferata peste tot cu ele, atat in vacante, cat si in viata de zi cu zi.
  • Parfumul completeaza rutina de frumusete a femeilor
Parfumul este considerat de romance nota finala care le completeaza tinutele de zi cu zi. Un numar semnificativ de femei considera (60%) ca parfumul este accesoriul care le intregeste look-ul si care le face sa se simta mai increzatoare in ele.
Mai mult de jumatate dintre romance folosesc un singur parfum zi de zi
  • Romancele se declara fidele unui singur parfum in viata de zi cu zi

Mai mult de jumatate dintre ele au spus ca folosesc o singura aroma in rutina obisnuita de frumusete. Chiar si in cazul ocaziilor speciale, doua treimi dintre femeile intrebate au spus ca utlilizeaza un singur parfum, indiferent de tipul ocaziei sau de momentul zilei in care se desfasoara. Aproape toate femeile intervievate (90%) au declarat ca au schimbat parfumul pe care l-au folosit prima oara, fie pentru ca nu se mai gaseste pe piata, fie din dorinta de a incerca ceva nou, odata cu descoperirea altui parfum (mai ales in cazul tinerelor intre 18 si 24 de ani).

Utilizarea si achizitia unui parfum propriu incepe in adolescenta, in medie la varsta de 16 ani, una din doua femei simtind ca acela este momentul potrivit pentru a-l include in ritualul lor de frumusete. Se poate spune insa ca fetele din Romania iau frumusetea din ce in ce mai serios, 10% dintre respondente indicand ca folosesc parfum de la de 12 ani.
  • Cum isi aleg femeile parfumul – pretul, un argument irelevant
In topul criteriilor de alegere a parfumului primeaza mirosul, urmat la mica distanta de modul in care le face sa se simta si cum se coreleaza cu starea de spirit.
- o majoritate covarsitoare (7 din 10 utilizatoare de parfum) prefera un miros fresh, urmat de cel floral si oriental.
- din alegerile femeilor nu lipsesc nici aromele masculine, una din cinci respondente spunand ca le prefera pe acestea
- in ceea ce priveste starea de spirit, romancele cauta si asteapta de la un parfum sa le inspire eleganta si rafinament (72%)
- un sentiment de putere (41%)
- energie (38%)
Pretul ocupa un loc neimportant, doar 20% femei ghidandu-se dupa acest argument in decizia de cumparare. Cand vine vorba despre informare, sapte din zece romance prefera sa mearga direct in magazinul fizic, unde pot testa mai multe arome si pot alege ce considera ca li se potriveste. Decizia de a achizitiona un parfum este rapida, 86% dintre utilizatoare cumparandu-l imediat dupa cel il testeaza, acest lucru fiind mai des intalnit in randul femeilor care folosesc zilnic mai mult de 2 parfumuri.
Cu experienta portofoliului sau de peste 200 de arome, AVON Romania a lansat in aceasta toamna platforma #parfumurifarareguli care incurajeaza romancele sa experimenteze cu cat mai multe arome si sa isi gaseasca parfumurile care le reprezinta cel mai bine atat in viata de zi cu zi, cat si la ocazii speciale. Portofoliul de arome AVON include produse create de parfumieri celebri, cu ingrediente de cea mai buna calitate.
AVON este prezent de peste 22 de ani pe piata din Romania, timp in care si-a mentinut o pozitie de top in preferintele consumatorilor, reusind in acelasi timp sa puna bazele uneia dintre cele mai mari comunitati de femei. C

Mai multe despre

Parfumuri, Arome, Avon, Studiu

Recomanda

Comentarii: Pretul, un argument neimportant in decizia de achizitiona un parfum, conform celui mai complex studiu lansat de AVON ROMANIA

Cataloage si oferte