Planuri pentru compania Farmec: deschiderea in sistem franciza pentru magazinele de brand

Publicat pe 27 Februarie 2018 in Stiri si noutati

Cel mai mare producator roman de cosmetice, Farmec anunta o crestere a vanzarilor pe piata externa de circa 36%, valoare inregistrata intre 2014 - 2017, mentioneaza wall-street.ro.

Strategia de extindere internationala a contribuit la dinamica buna a companiei, impreuna cu:

  • implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii straini
  • dezvoltarea de produse adaptate particularitatilor anumitor piete de desfacere
  • extinderea portofoliului cu game inovatoare si revolutionare.

Produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de tari, iar in Europa are 7 unitati. Pentru reteaua de brand, anul 2017 s-a incheiat cu 8 magazine Farmec si 13 magazine Gerovital.

Ioana Turdean, manager vanzari externe Farmec a fost citata de aceeasi sursa: „Trendul ascendent al vanzarilor la nivel extern reprezinta o validare a obiectivelor noastre strategice de extindere globala, dar si o confirmare a potentialului brandurilor din portofoliul Farmec. Majorarea vanzarilor cu 36% in ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecarei piete si, in consecinta, a diversificarii gamelor cu produse ce corespund acestor cerinte si nevoi distincte. De exemplu, ca raspuns la unele probleme ridicate de consumatorii din Asia si Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate si oferirea unui plus de albire tenului, anul trecut am lansat gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care si Gerovital Luxury, ce includ produse care vin sa satisfaca aceste cerinte. In 2018, in paralel cu dezvoltarea puternica din interiorul tarii, vom continua extinderea Farmec si peste hotarele Romaniei. In acest sens, mizam pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi piete de desfacere, precum si cresterea cotei de piata in tarile in care suntem prezenti de mai multi ani”.


Recomanda

Comentarii: Planuri pentru compania Farmec: deschiderea in sistem franciza pentru magazinele de brand