Planuri de lansare a unui magazin online pentru Hornbach?

Publicat pe 16 Octombrie 2017 in Stiri si noutati

Wall-Street.ro informeaza ca grupul Hornbach estimeaza o crestere a cheltuielilor, activitatile online din cadrul comertului avand o contributie majora la cresterea cifrei de afaceri.

Potrivit unui comunicat de presa al companiei, preluat de wall-street.ro, cifra de afaceri a sub-concernului operativ Hornbach Baumarkt AG a continuat sa creasca in decursul exercitiului financiar 2017/2018 in reteaua de distributie din Europa mult mai mult in comparatie cu media din sectorul DIY.

In cadrul conferintei semianuale de presa din Frankfurt, Albrecht Hornbach a declarat: “Comertul online reprezinta o componenta integrala a formatului nostru comercial. Online si offline se imbina la Hornbach intr-un tot unitar. De la lansarea online in Germania in anul 2010, am investit aproape un sfert de miliard de euro in digitalizarea continua a modelului nostru de afaceri. Transformarea digitala a comertului este unul dintre principalele obiective din acest sector. Internetul ne permite sa castigam noi clienti si in afara zonei de acces la magazinele stationare si sa ii convingem de calitatea produselor Hornbach”.

Hornbach dispune de comert online in Germania, Austria, Elvetia, Olanda, Luxemburg si Cehia. In septembrie 2017, reteaua s-a extins cu magazinul online Hornbach din Slovacia. In cea de-a doua jumatate a exercitiului financiar 2017/2018, se vor da in functiune si magazinele online din Suedia si Romania.

Citeste mai multe pe wall-street.ro


Mai multe despre

Magazine bricolaj, Hornbach romania, Magazine online materiale de constructii

Recomanda

Comentarii: Planuri de lansare a unui magazin online pentru Hornbach?