Lectură de 2 minute

22 Jan 2019 - Știri și Noutăți

Piata produselor pentru varstnici creste cu 20% si in 2019

Abonează-te pe  

Fysic, marca olandeza sub numele careia sunt comercializate pe piata locala dispozitive electronice pentru varstnici, prognozeaza o majorare cu 20% a segmentului produselor electronice destinate persoanelor in varsta, in 2019. 

Astfel, aceasta nisa isi pastreaza tendinta ascendenta, manifestata in ultimii trei ani si, conform analizelor reprezentantilor Fysic, isi va mentine procentul de crestere inregistrat si in 2019. Cifra de afaceri a Fysic a urmat trendul local si a depasit cu aproximativ 40% valoarea raportata la finalul anului trecut, ajungand la circa 70.000 euro.

2018 a fost un an bun pentru Fysic pe piata locala, datorita faptului ca cererea este tot mai mare. Numarul persoanelor in varsta este in crestere in Romania, iar necesitatea aparaturii care sa le usureze viata de zi cu zi a inceput sa fie constientizata mai clar. Am observat acest lucru pe toate canalele unde suntem activi: hypermaketuri, farmacii, magazinele specializate de telefonie si, in principal, in mediul online. Astfel, pe platforma eMAG si pe site-ul propriu, numarul mediu de comenzi lunare a crescut cu peste 45% in 2018, fata de 2017. Estimam ca 2019 va fi un an in care piata se va dezvolta cel putin in acelasi ritm si ne propunem sa consolidam brandul Fysic care este, in prezent, singurul de pe piata locala dedicat exclusiv varstnicilor. Una dintre cele mai importante tinte pentru urmatoarea perioada este sa incheiem parteneriate cu marile lanturi de magazine, care pot inaugura astfel sectiuni ce contin game variate de produse pentru uzul varstnicilor, la fel cum se intampla deja in alte tari din Europa”, a declarat Mircea Matei, Director General al HDM Distribution.

Din perspectiva reprezentantilor Fysic, una dintre principalele tendinte care se prefigureaza in 2019 este aparitia unui segment de piata destinat persoanelor in varsta, dupa modelul din Olanda, Belgia, Anglia, Franta sau Germania.
Potrivit analizelor Fysic, cele mai vandute produse in 2018 au fost, la nivelul pietei:
  • telefoanele mobile, cu o pondere de 50% in valoarea vanzarilor
  • aparatura de monitorizare medicala
  • telefoanele fixe
Strategia de consolidare si dezvoltare a Fysic include extinderea in circa 80 de magazine specializate de telefonie mobila, urmand ca pana la finalul primului semestru din 2019 marca sa fie prezenta in 100 astfel de unitati. Este vizata si intrarea pe canalele care comercializeaza aparatura sau echipamente medicale destinate persoanelor cu nevoi speciale.
O alta directie a strategiei Fysic este continuarea cresterii comenzilor online cu aproximativ 25%, in 2019.
Marca Fysic apartine companiei olandeze HESDO B.V. si este cel mai important brand de produse electronice pentru seniori, din Olanda. Produsele Fysic sunt disponibile pe piata autohtona incepand cu finalul anului 2016, prin intermediul companiei HDM Distribution S.R.L.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Piata produselor pentru varstnici creste cu 20% si in 2019