Astfel, aceasta nisa isi pastreaza tendinta ascendenta, manifestata in ultimii trei ani si, conform analizelor reprezentantilor Fysic, isi va mentine procentul de crestere inregistrat si in 2019. Cifra de afaceri a Fysic a urmat trendul local si a depasit cu aproximativ 40% valoarea raportata la finalul anului trecut, ajungand la circa 70.000 euro.
“2018 a fost un an bun pentru Fysic pe piata locala, datorita faptului ca cererea este tot mai mare. Numarul persoanelor in varsta este in crestere in Romania, iar necesitatea aparaturii care sa le usureze viata de zi cu zi a inceput sa fie constientizata mai clar. Am observat acest lucru pe toate canalele unde suntem activi: hypermaketuri, farmacii, magazinele specializate de telefonie si, in principal, in mediul online. Astfel, pe platforma eMAG si pe site-ul propriu, numarul mediu de comenzi lunare a crescut cu peste 45% in 2018, fata de 2017. Estimam ca 2019 va fi un an in care piata se va dezvolta cel putin in acelasi ritm si ne propunem sa consolidam brandul Fysic care este, in prezent, singurul de pe piata locala dedicat exclusiv varstnicilor. Una dintre cele mai importante tinte pentru urmatoarea perioada este sa incheiem parteneriate cu marile lanturi de magazine, care pot inaugura astfel sectiuni ce contin game variate de produse pentru uzul varstnicilor, la fel cum se intampla deja in alte tari din Europa”, a declarat Mircea Matei, Director General al HDM Distribution.
- telefoanele mobile, cu o pondere de 50% in valoarea vanzarilor
- aparatura de monitorizare medicala
- telefoanele fixe