OPTICAL NETWORK a incheiat anul 2018 cu o crestere de 15% a afacerilor fata de anul precedent

Publicat pe 31 Ianuarie 2019 in Stiri si noutati

OPTICAL NETWORK intra in cel de-al cincisprezecelea an de activitate cu o cifra de afaceri de peste 63 milioane lei si detine in prezent cea mai mare acoperire la nivel national, cu 56 de locatii.

Dintre cele 56 de unitati, 36 sunt magazine OPTIblu, 19 magazine discount KLARMANN si unul de nisa pe segmentul premium market O51, scrie wall-street.ro.

Afacerile Optical Network in anul 2018 s-au incheiat cu vanzari in crestere cu 15% fata de anul precedent. La finalul anului 2018, compania avea un numar de peste 400 de angajati (+20% fata de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezinta personal medical specializat. Toate diviziile de business au inregistrat cresteri semnificative, atat retailul traditional si distributia B2B (inclusiv distributia lentilelor de contact ACUVUE®), cat si retailul online.

Pe parcursul celor 15 de ani de activitate am inovat constant si am adus in Romania game si marci de produse in premiera. In 2019, ca si pana acum, vom continua consolidarea retelei de retail de optica medicala existente, urmarind o crestere a afacerilor similara anului 2018. Vom investi constant in evolutia noastra si a angajatilor nostri, ca si pana acum, urmarind cu atentie oportunitatile pe care ni le ofera piata. Mai mult decat atat, insa, ne vom concentra pe strategii pentru dezvoltarea educatiei privind importanta efectuarii consultului anual oftalmologic, sprijinind astfel clientii sa ia cele mai bune decizii in ceea ce priveste sanatatea vederii lor prin preventie si informare corecta.”, a declarat Raluca Cimpianu, Director General al grupului OPTICAL NETWORK .
Cea mai mare parte a investitiilor in anul 2018 a fost directionata catre divizia de retail, astfel ca, in 2018 au fost inaugurate 13 magazine noi si au fost relocate alte 3 magazine.
Compania a inaugurat in Iunie 2018 un concept de optica premium luxury in incinta centrului comercial Baneasa Shopping City. Optica medicala O51 este un spatiu rafinat, elegant si confortabil care reuneste in oferta sa peste 30 de marci high-end fashion si marci de atelier exclusiviste precum: Cartier, Ellie Saab, Linda Farrow, Dita, Mykita, Lindberg, Oliver Peoples, Dior si altele.

La nivel de retea s-a inregistrat o crestere cu 13% fata de 2017 a numarului de clienti in lanturile de optici medicale detinute de Optical Network, datele companiei indicand si o crestere cu 10% a valorii medii investite pentru achizitia unei perechi de ochelari de vedere.
Optical Network s-a infiintat in 2004, in prezent fiind liderul pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine OPTIblu si KLARMANN, optica de nisa O51, avand 56 de magazine in Bucuresti si mari orase din tara.

Mai multe despre

Baneasa Shopping City, Optica, Optiblu, 051, OPTICAL NETWORK

Recomanda

Comentarii: OPTICAL NETWORK a incheiat anul 2018 cu o crestere de 15% a afacerilor fata de anul precedent