Prezent la deschiderea oficiala a noului spatiu comercial, Frederic Bellon, noul director general al Auchan Romania, a precizat ca grupul francez mizeaza in acest an pe o crestere a afacerilor in Romania, evolutie influentata in special de perioada favorabila din prima parte a anului. “Suntem in plin proces de dezvoltare la nivel local. In momentul de fata ne concentram pe dezvoltarea centrelor comerciale din Drumul Taberei (Bucuresti) si la Brasov (Coresi Brasov) pentru care am alocat investitii de circa 70 milioane de euro. Pentru anul in curs mizam pe o crestere a vanzarilor, evolutie care se bazeaza in special pe cresterea din prima parte a anului. Avem ca obiectiv trecerea pe profit pana anul viitor”, a declarat Frederic Bellon, directorul general Auchan Romania.
Strategia Auchan: spatii mari de vanzare si game de produse variate
Strategia pe care mizeaza francezii la nivel local este una bazata pe o politica de expansiune, pe spatii mari de vanzare, dar mai ales pe game de produse variate. “Ne propunem sa dublam in acest an produsele realizate in Romania. Daca in momentul de fata exista circa 400 de repere, planul este ca pana la finalul anului sa ajungem si sa depasim 1.000 de produse”, a precizat seful Auchan Romania.
Ca parte a strategiei de a reveni pe profit, obiectiv setat inca din toamna anului trecut de catre Patrick Espasa, fostul sef al operatiunilor companiei la nivel local, Bellon a mai precizat ca are in plan sa creasca numarul de clienti din magazinele Auchan cu 30% pana in 2015. “Vrem sa crestem cu 30% numarul de clienti, dar si numarul articolelor vandute in magazinele noastre. Vorbim atat de o evolutie la nivelul volumelor vandute, dar mai ales in valoare. Totodata observam o crestere a numarului de consumatori”, a completat Frederic Bellon.
Cititi articolul complet pe Wall-Street.ro.