Mega Image a ales castigatorii campaniei Mega Chic, editia a doua

Publicat pe 1 Februarie 2016 in Stiri si noutati

A doua editie a competitiei de creatie Mega Chic, organizata de Mega Image si-a desemnat castigatorii, dupa ce in luna noiembrie a anului trecut incepeau inscrierile.

Un juriu de specialitate si publicul au desemnat castigatorii premiilor. Acestia vor semna design-ul celei de-a treia colectii de sacose de cumparaturi Mega Image, disponibila in cea de-a doua jumatate a anului 2016.

Astfel, Ionut Popescu, Ilinca Pop si Andrei Macesanu au castigat premiul cel mare, in valoare de 1000 Euro, si vor semna noua colectie de sacose de cumparaturi Mega Image. Lucrarile finaliste au fost selectate dintr-un total de peste 400 de lucrari inscrise in competitie si vor forma inca o colectie cool de sacose de cumparaturi, care va putea fi achizitionata din toate magazinele Mega Image:

- Ionut Popescu va semna tema Yummy Inspiration, tema despre delicii apetisante si bunatati sanatoase

- Ilinca Pop va semna tema Cool Statement, integrand expresii creative intr-un design memorabil

- Andrei Macesanu va semna tema Smart Community, infatisand clipele speciale petrecute alaturi de prieteni si familie.

Premiul de popularitate ii revine lui Rares Fotau, acesta castigand un iPad Air personalizat cu lucrarea sa. Acesta a castigat dupa ce a primit cele mai multe voturi din partea publicului (foto jos).

Competitia de creatie Mega Chic by Mega Image a avut loc in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie pe site-ul Mega Image. Tinerii creativi si cu inspiratie au putut sa-si inscrie ideile si sa le transforme. Astfel sacosa de cumparaturi Mega Image a putut deveni un accesoriu inedit de cumparaturi.

Lucrarile finaliste au fost selectate in urma unui proces care a constat in vot public, fiind urmat de jurizare de specialitate (Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania, Roxana Gibescu, curator Galateca, Cosmin Gogu, fotograf, si Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image).

Ne bucuram enorm de faptul ca interesul comunitatii creative de a reinterpreta sacosa reutilizabila Mega Image a crescut comparativ cu anul trecut. Editia de anul acesta a competitiei Mega Chic a generat si mai multe inscrieri din partea participantilor, care au interpretat in cele mai variate si creative moduri temele propuse, inspirate din universul Mega Image,” declara Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Intotdeauna imi place sa descopar talente noi, iar datorita concursului Mega Chic am avut din nou ocazia sa jurizez lucrari extrem de interesante. Tineri designeri sau artisti au venit cu idei noi, creative, moderne pentru acest proiect indraznet. Sper ca acest concurs sa devina o traditie si sa participe din ce in ce mai multi tineri,” declara Domnica Margescu, fashion director ELLE Romania.

Roxana Gibescu, curator la galeria de arta contemporana Galateca, afirma: „M-am bucurat mult sa particip la jurizarea celei de-a doua editii Mega Chic pentru trei noi categorii: Smart Community, Yummy Inspiration si Cool Statement, ce au adunat multe propuneri foarte interesante din partea tinerilor creativi romani. Cele trei ilustratii selectate nu doar definesc perfect tematicile date si integreaza simbolurile Mega Image, ci si dau dovada de maiestrie artistica, atat prin compozitie si mesaj, cat si prin detaliile atent lucrate.”

Am apreciat numarul mare de inscrieri in competitia Mega Chic precum si initiativa Mega Image pentru a incuraja si sprijini creativitatea locala,” a declarat Cosmin Gogu, fotograf.

Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 471 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD, Gusturi Romanesti.


Mai multe despre

Supermarketuri, Mega Image, Mega chic

Recomanda

Comentarii: Mega Image a ales castigatorii campaniei Mega Chic, editia a doua

Cataloage si oferte