„Piata offline vine cu un public tinta care, desi se intersecteaza partial cu cel al pietei online, reprezinta un potential diferit, pe care il putem atrage. Exista branduri pe care le reprezentam, foarte populare in mediul online. Cu toate astea, atunci cand vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege sa-si faca cumparaturile din magazine fizice. De asemenea, dorim sa oferim clientilor experienta de a atinge si vedea de aproape design-ul si felul in care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cat mai inspirata si potrivita atunci cand se decid sa cumpere. Estimam ca noua linie de business va aduce in acest an o crestere graduala, ce va depasi 10% din vanzarile totale, obiectivul nostru principal fiind sa consolidam notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezentei offline”, spune Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro.
WatchShop.ro are un portofoliu peste 15.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri.