Magazinele de flash sales evolueaza din ce in ce mai rapid in Romania

Magazinele de flash sales evolueaza din ce in ce mai rapid in Romania

Publicat pe 19 August 2014 in Stiri si noutati

Magazinele online de flash sales (vanzari facute la un pret redus fata de cel standard, intr-un anumit interval de timp) au inceput sa fie in voga si in Romania in ultimul an, existand deja pe piata cel putin cinci nume importante. Wall-Street.ro a analizat ce trafic atrag business-uri precum FashionDays, Homeycomb sau Vivre, de unde atrag clienti si cat de (ne)optimizate sunt site-urile pentru platformele mobile.

Numele analizate sunt FashionDays, Vivre, Homeycomb, DailyBrands si Stilago. Toate cinci sunt business-uri tinere, construite in ultimii ani si care genereaza deja vanzari de milioane de euro. Pentru a afla informatii despre ele, Wall-Street.ro a folosit instrumentul de analiza desktop SimilarWeb si PageSpeedInsights al Google care indica optimizarea si usurinta de folosire a site-urilor pe terminale mobile.

FashionDays ofera o experienta perfecta pe mobile, de 100/100 de puncte, conform PageSpeedInsights care analizeaza mai multi parametri in functie de care determina cat de practica este varianta de mobil a unui site. Proiectul atrage circa 900.000 de vizite/luna, circa 60% din trafic venind direct - un lucru rar intalnit la site-urile de eCommerce, acestea atragand in general cel mai mult trafic din motoarele de cautare.

Restul articolului pe Wall-Street.ro.


Mai multe despre

Magazine, Magazine online, Flash sales, FashionDays, Homeycomb, Vivre

Recomanda

Comentarii: Magazinele de flash sales evolueaza din ce in ce mai rapid in Romania