Timp de o luna, incepand din 28 aprilie, logo-ul companiei Dedeman care are un catel va fi afisat diferit, astfel ca acesta nu va mai purta casca de protectie, aparand usor accidentat. Decizia a fost luata pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Campania de constientizare va fi sustinuta si de panouri stradale si o pagina informativa pe site-ul dedeman.ro.
Dragos Paval – Presedinte Dedeman a declarat: "In calitate de retailer de materiale de constructii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele in maini si am considerat ca este de datoria noastra sa le reamintim cat de important este sa respecte normele de siguranta. Logo-ul companiei noastre, un caine care poarta cu responsabilitate casca de protectie, este in sine o declaratie de siguranta. De aceea credem ca aceasta schimbare va atrage atentia asupra riscurilor la care se supun in cazul in care nu poarta casca de protectie pe santier”.
Dedeman are la nivel national deschise 48 de magazine, doua centre logistice, un parc auto propriu.