LIDL sustine accesul la educatie de calitate pentru copiii vulnerabili printr-o noua campanie derulata in parteneriat cu Unicef in Romania

Publicat pe 13 Noiembrie 2018 in Stiri si noutati

Lidl lanseaza o noua initiativa de sustinere a educatiei incluzive de calitate, cu scopul de a contribui la reducerea abandonului scolar din mediul rural. Cu ajutorul clientilor sai, Lidl va sprijini UNICEF intr-un demers comun prin care elevii din medii defavorizate vor fi sustinuti in finalizarea invatamantului obligatoriu.

In perioada 12 noiembrie – 24 decembrie, pentru fiecare jucarie achizitionata din magazinele sale, Lidl doneaza un leu catre UNICEF.

In Romania, 2 din 10 copii renunta la educatie inainte de a finaliza invatamantul obligatoriu. Copiii care nu termina 10 clase sunt expusi unui risc mai mare sa traiasca la limita saraciei si a excluziunii sociale, conditii pe care ajung sa le transmita ulterior propriilor copii. Incepand cu 12 noiembrie, clientii Lidl pot contribui la sustinerea educatiei de calitate a elevilor din medii defavorizate, pentru ca ei sa dispuna de cunostintele si competentele de care au nevoie pentru a se integra in societate si pe piata muncii.

Colaborarea cu UNICEF a inceput in 2017 cand Lidl si clientii sai au sprijinit organizatia cu fonduri in valoare de 740.000 de lei pentru pregatirea si consilierea elevilor din mediul rural aflati la risc de abandon scolar intre clasa a VIII-a si clasa a IX-a. Pachetul Educatie Incluziva de Calitate al UNICEF pentru imbunatatirea calitatii educatiei din scoli este un demers pe termen lung, astfel ca, si anul acesta, Lidl sustine misiunea organizatiei prin lansarea unei noi campanii in unitatile din toata tara.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza in jur de 10.500 de magazine si mai mult de 150 de centre in 29 de tari la nivel mondial.
UNICEF este prezent in Romania si in alte 190 de tari si teritorii pentru a promova supravietuirea si dezvoltarea copiilor din perioada copilariei mici pana la adolescenta.

Mai multe despre

Lidl, Unicef, Donatii

Recomanda

Comentarii: LIDL sustine accesul la educatie de calitate pentru copiii vulnerabili printr-o noua campanie derulata in parteneriat cu Unicef in Romania