Lidl organizeaza cu Politia Romana o noua campanie

Publicat pe 21 Septembrie 2018 in Stiri si noutati

Pentru al saselea an consecutiv, Lidl si Politia Romana continua sa contribuie la educatia rutiera a copiilor, prin campania nationala „Verde la educatie pentru circulatie”. Proiectul se adreseaza copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 10 ani si consta in lectiile interactive de educatie rutiera.

Acestea sunt organizate simultan in parcarile magazinelor Lidl din intreaga tara. Editia de anul acesta a campaniei are loc pe data de 22 septembrie, incepand cu ora 11:00.

Verde la educatie pentru circulatie” este un proiect de traditie, care isi propune, an de an, sa aduca in atentia copiilor si parintilor siguranta rutiera. Obiectivul campaniei este de a forma un comportament rutier responsabil in randul copiilor, prin invatarea si respectarea regulilor de circulatie, pentru ca pe termen lung, numarul si gravitatea accidentelor rutiere in care sunt implicati si copii sa fie reduse.

In cadrul evenimentului anual, cei mici afla de la politisti ce reguli de circulatie trebuie sa respecte in drumul lor spre scoala, locul de joaca sau catre casa, prin lectii interactive.

Anul acesta, politistii ii vor invata pe copii cum sa aiba singuri grija de ei, ca pietoni in trafic. Lectiile interactive dedicate copiilor cu varsta intre 4 si 10 ani vor fi sustinute in parcarile a 221 de magazine Lidl, pe 22 septembrie, incepand cu ora 11:00.

Scopul Politiei Romane este acela de a se asigura ca cetatenii sunt in siguranta, oriunde si oricand. De aceea, campania Verde la educatie pentru circulatie este atat de importanta, pentru ca reprezinta o oportunitate pentru ca cei mici sa afle care sunt regulile de circulatie si de ce sunt acestea utile, atunci cand vine vorba de siguranta lor”, a declarat domnul chestor de politie Florentin Bracea, director al Directiei Rutiere din cadrul Politiei Romane.


Mai multe despre

Lidl romania, Politia romana, Reguli de circulatie, Verde la educatie

Recomanda

Comentarii: Lidl organizeaza cu Politia Romana o noua campanie