Muzeul Bucatelor Ascunse reuneste retete ale unor preparate specifice diferitelor zone ale Romaniei, descoperite de Lidl in incercarea de a identifica un nou produs care sa ajunga in magazinele sale, sub brandul Camara Noastra.
Lidl a fost primul retailer din Romania care a dezvoltat un produs nou impreuna cu unul dintre clientii sai si care, dupa reteta originala a unei gospodine, a produs la scara industriala un preparat care pana atunci a fost produs doar artizanal: pelteaua de gutui.
La inceputul acestui an, retailerul si-a propus sa aduca din nou in magazine un astfel de produs, motiv pentru care in luna martie, a lansat o noua editie a campaniei Cautatorii de Camari. Reteta castigatoare, care va deveni un nou produs Camara Noastra, va fi anuntata in luna octombrie.
In timpul campaniei, Chef Florin Dumitrescu si Andrei Aradits au degustat o multime de preparate autentice, pregatite dupa retete vechi romanesti. Pe toate acestea, Lidl le-a reunit intr-o expozitie temporara interactiva dedicata traditiilor culinare, Muzeul Bucatelor Ascunse.
Muzeul Bucatelor Ascunse poate fi vizitat in Bucuresti, intre 13 si 29 septembrie, perioada in care se vor desfasura zilnic mai multe tururi ghidate. Cei care isi doresc sa descopere bucataria romaneasca de odinioara isi pot rezerva locul la unul dintre tururi aici.
Lidl scoate de la vânzare un produs care poate duce la greață și vărsături
Sursa foto lidl